Όπως εξηγήθηκε, οι επενδύσεις θα προωθήσουν τις τεχνολογίες για τη δημιουργία εναλλακτικών καυσίμων πετρελαίου και θα επιταχύνουν την πορεία της Αμερικής σε μια οικονομία μηδενικών εκπομπών έως το 2050.
"Η απομάκρυνση των μεταφορών από άνθρακα-ιδιαίτερα τα αεροπλάνα και τα πλοία που είναι δύσκολο να ηλεκτροδοτηθούν-είναι ένα ουσιαστικό μέρος της πορείας για ένα μέλλον με καθαρό μηδενικό άνθρακα", δήλωσε η υπουργός Ενέργειας Τζένιφερ Μ. Γκράνχολμ.
Στο πλαίσιο της μεγάλης πρόκλησης Sustainable Aviation Fuels, η DOE υπέγραψε επίσης ένα μνημόνιο συμφωνίας με το Υπουργείο Μεταφορών και το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ με σκοπό να συνεργαστούν για την απαραίτητη έρευνα και ανάπτυξη για την επίτευξη των στόχων της παροχής τουλάχιστον 3 δισεκατομμυρίων γαλονιών SAF (sustainable aviation fuel) ετησίως έως το 2030 και επαρκή SAF για να καλυφθεί το 100% της ζήτησης καυσίμων αεροπορίας - σήμερα 35 δισεκατομμύρια γαλόνια ετησίως - έως το 2050.
Αυτές οι προσπάθειες επιδιώκουν να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα από τη ναυτιλιακή και αεροπορική βιομηχανία, οι οποίες - λόγω του μεγέθους τους - είναι πιο δύσκολο να ηλεκτροδοτηθούν.
Τα 22 επιλεγμένα έργα στοχεύουν στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογίας υψηλής βιοενέργειας για να ενισχύσουν τη θεμελιώδη γνώση και να αυξήσουν τα συστήματα για την παραγωγή βιοκαυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα με χαμηλότερο κόστος.
Αυτές οι επενδύσεις διαχειρίζονται από το Γραφείο Τεχνολογιών Βιοενέργειας (BETO) του DOE, το οποίο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη τεχνολογιών που μετατρέπουν την εγχώρια βιομάζα και άλλους πόρους αποβλήτων σε βιοκαύσιμα και βιοπροϊόντα χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Το BETO αυξάνει την έμφασή του στη συνεργασία με τη βιομηχανία για την ανάπτυξη τεχνολογιών σε μεγάλη κλίμακα αναγνωρίζοντας την επείγουσα ανάγκη μείωσης των κινδύνων και κλιμάκωσης της παραγωγής SAF.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr