Το 1937, το πλοίο Viceroy της Ινδίας με προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο προσάραξε, προκαλώντας προβλήματα για τους 700 επιβάτες του και τα πλοία πίσω από αυτό.
Ένα βρετανικό φορτηγό πλοίο, το Lord Church, προσάραξε επίσης τον Σεπτέμβριο του 1953, με έξι πλοία από πίσω να μην μπορούν να μετακινηθούν.
Ένα χρόνο αργότερα ένα δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 10.000 τόνων με την ονομασία World Peace χτύπησε μια σιδηροδρομική γέφυρα, προκαλώντας μια άλλη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως το World Peace, το οποίο ήταν ελληνικής ιδιοκτησίας με επικεφαλής τον κουνιάδο του Αριστοτέλη Ωνάση, κατάφερε να μπλοκάρει το κανάλι "πιο αποτελεσματικά από ό, τι οι βόμβες του Άξονα στον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο", σύμφωνα με τους New York Times.
Πάνω από 200 πλοία αναγκάστηκαν να αγκυροβολήσουν ενώ το πρόβλημα, λύθηκε μετά από τρεις ημέρες.
Ένα χρόνο αργότερα, η Αίγυπτος πυροδότησε έναν σύντομο πόλεμο όταν ο Πρόεδρος Γκαμάλ Αμπντέλ Νάσερ εθνικοποίησε το κανάλι, το οποίο μέχρι τότε είχε τον έλεγχο των βρετανικών και γαλλικών συμφερόντων.
Η Βρετανία, η Γαλλία και το Ισραήλ επιτέθηκαν στην Αίγυπτο το φθινόπωρο. Αλλά η κρίση του Σουέζ, διήρκεσε λίγο περισσότερο από μία εβδομάδα, αφού μια ειρηνευτική δύναμη των Ηνωμένων Εθνών επίλυσε το πρόβλημα.
Μάλιστα, ο Λέστερ Πίρσον, ο μελλοντικός τότε, πρωθυπουργός του Καναδά, συμμετείχε σε αυτή τη προσπάθεια, γεγονός για το οποίο αργότερα κέρδισε το Νόμπελ Ειρήνης.
Πέντε μήνες μετά, τον Αύγουστο, ένα δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 9.000 τόνων, το Barbaros προσάραξε, κατέστρεψε το πηδάλιο του και διέκοψε την κυκλοφορία για σχεδόν μία ημέρα.
Μια δεκαετία αργότερα, με το ξέσπασμα του Αραβο-Ισραηλινού πολέμου του 1967-γνωστού και ως Πόλεμος των έξι ημερών-η Αίγυπτος έκλεισε τη Διώρυγα του Σουέζ. Περισσότερα από δώδεκα φορτηγά πλοία είχαν παγιδευτεί κατά μήκος της διαδρομής του καναλιού για οκτώ χρόνια.
Τα πλοία που βρίσκονταν στη Great Bitter Lake, αποκαλούνταν από τα πληρώματα "Κίτρινος Στόλος" και το φορτίο τους δεν μπόρεσε να σωθεί.
Το κανάλι άνοιξε ξανά στις 5 Ιουνίου 1975, με μια τελετή στην οποία συμμετείχε ο Αιγύπτιος πρόεδρος Ανουάρ Σαντάτ.
Σειρά πλοίων από το Κουβέιτ, την Ελλάδα, τη Σοβιετική Ένωση, την Κίνα και τη Γιουγκοσλαβία άρχισαν να διέρχονται από το κανάλι μόλις δύο ώρες μετά την τελετή.
Πιο πρόσφατες, καθυστερήσεις περιλαμβάνουν μία προσάραξη το 2016 και μία σύγκρουση πολλών πλοίων το 2018.
Το Μάρτιο του 2021, το γιγαντιαίο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given έγραψε επίσης ιστορία, καθώς προσάραξε για έξι μέρες στο κανάλι του Σουέζ προκαλώντας παγκόσμιο κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Λιγότερο από έξι μήνες μετά, στις 9 Σεπτεμβρίου, το bulker Coral Crystal χωρητικότητας 78.100 dwt αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα κατά τη διαδρομή προς το λιμάνι του Σουδάν, με αποτέλεσμα να προσαράξει για κάποια λεπτά στη Διώρυγα του Σουέζ.
Το περιστατικό επιλύθηκε με τη βοήθεια ρυμουλκών SCA και το πλοίο συνέχισε τη διέλευσή του μέσω του καναλιού.
Σημαντικό είναι το γεγονός πως η κυκλοφορία δεν επηρεάστηκε αρνητικά δεδομένου ότι κατευθύνθηκε προς το ανατολικό τμήμα της παράκαμψης του Al-Ballah.
Την ημέρα που συνέβη το περιστατικό, 61 πλοία διέσχισαν τη διώρυγα και προς τις δύο κατευθύνσεις με καθαρή χωρητικότητα φορτίου 3,2 εκατομμυρίων τόνων.
Το πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Coral Crystal, που κατασκευάστηκε το 2012, έχει μήκος 225 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα. Ανήκει στην ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Okino Kaiun.
Είναι φορτωμένο με 401 τόνους φορτίου και αναχώρησε από την Κωνστάντια της Ρουμανίας στις 2 Σεπτεμβρίου, έχοντας σημαία Παναμά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr