Τα πλοία χωρητικότητας 174.000 κυβικών θα κατασκευαστούν στη ναυπηγική εταιρεία της Νέας Κορέας, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) και πρόκειται να παραδοθούν το 2024, με την τιμή να μην έχει αποκαλυφθεί προς το παρόν.
Σύμφωνα με την MOL, τα νεόκτιστα θα είναι σημαντικά πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τα σημερινά πλοία μεταφοράς ΥΦΑ. Θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες MAN Energy Solutions για εξοικονόμηση καυσίμου και θα υιοθετήσουν νέο σχεδιασμό που θα παράγει λιγότερο αέριο βράσης από δεξαμενές φορτίου μέσω της χρήσης της μονάδας επανυγροποίησης που θα υπάρχει στο πλοίο.
Η Novatek είχε ξαναπροχωρήσει σε χρονοναύλωση ακόμη τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LNG της MOL το 2017, για το έργο Yamal LNG το 2019 και το 2020.
Τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, η MOL παρήγγειλε ακόμα τρία παγοθραυστικά μεταφοράς LNG, με σκοπό να χρονοναυλωθούν στη Novatek για την εξυπηρέτηση του έργου Arctic LNG 2, αφού γίνει η παράδοσή τους το 2023.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr