Αυτός ο συνδυασμός είναι δυνητικός μετά τη μετατροπή ντίζελ/LNG, που πραγματοποιείται ήδη στα πλοία.
Μάλιστα, πρόσφατα σαν διαδικασία, άρχισε να εφαρμόζεται και ο συνδυασμός καυσίμων αμμωνίας και φυσικού αερίου.
«Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή από την άποψη ότι είναι έτοιμη να ανταποκριθεί με σχεδιασμό πλοίων χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Μέσω της σχεδίασης AiP της DNV για έτοιμο καύσιμο αμμωνίας, η SHI καταβάλλει προσπάθειες για την εμπορευματοποίηση εναλλακτικών λύσεων καυσίμων για παγκόσμιους εφοπλιστές που εξετάζουν νέες κατασκευές ή μετατροπή πλοίων με καύσιμο την αμμωνία στο μέλλον», δήλωσε ο Ho-hyun Jeong, επικεφαλής των μηχανικών επιχειρήσεων της SHI.
Τέλος, να σημειωθεί πως η SHI βρίσκεται επίσης σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης ενός πλοίου τύπου aframax με καύσιμο την αμμωνία, σε συνεργασία με τη ναυαρχίδα της Μαλαισίας, τη MISC και τον κατασκευαστή κινητήρων MAN Energy Solutions.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr