Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει αποστείλει την πρώτη ομάδα 10 ατόμων για δύο ημέρες και μία νύχτα και σχεδιάζει να συνεχίσει να στέλνει περισσότερο προσωπικό για να βοηθήσει στις προσπάθειες καθαρισμού.
«Από τη σκοπιά του ναυλωτή σε αυτό το ατύχημα, αποφασίσαμε να κινητοποιήσουμε πρώτα εργαζόμενους για να καθαρίσουν το φορτίο που ξεβράστηκε στην παραλία».
Το πλοίο χωρητικότητας 49.500 dwt διαλύθηκε και άρχισε να ρέει από αυτό πετρέλαιο την περασμένη Πέμπτη 12/8, περίπου 4 χιλιόμετρα από την ακτή της Ιαπωνίας, αφού προσάραξε στο λιμάνι Hachinohe μια μέρα νωρίτερα.
Το κατεστραμμένο πλέον πλοίο που ανήκε στη MI-DAS Line είχε περίπου 1.550 μετρικούς τόνους μαζούτ και 130 μετρικούς τόνους πετρελαίου ντίζελ.
Η πετρελαιοκηλίδα, η οποία εξαπλώθηκε 24 χιλιόμετρα βόρεια της ακτογραμμής, έφτασε στις ιαπωνικές ακτές μία μέρα αργότερα. Η έκταση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων παραμένει ασαφής, αλλά τα ιαπωνικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι έχουν μολυνθεί αρκετές αλιευτικές περιοχές. Οι έρευνες για το ατύχημα συνεχίζονται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr