Η κύρια ναυτιλιακή θυγατρική του China Merchants Group που υποστηρίζεται από το κράτος δήλωσε ότι συμφώνησε να πουλήσει το πλοίο με όνομα Great Reward χωρητικότητας 31,785-dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2011, στη Dalian Trawind International Ship Management.
Πωλήθηκε στην τιμή των 86,1 εκατομμυρίων CNY (13,3 εκατομμύρια δολάρια), με την VesselsValue να εκτιμά ότι το πλοίο αξίζει περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια.
Η CMES δήλωσε πως το bulker μεγέθους handysize, που κατασκευάστηκε από την κρατική CSSC Guangzhou Huangpu Shipbuilding, είναι ένα πλοίο μη φιλικό προς το περιβάλλον.
Τον Ιούλιο, η εταιρεία πούλησε τα CSC Rui Hai και CSC Xin Hai χωρητικότητας 12.497-dwt με έτος κατασκευής το 2012 στην StarOcean Marine και το Great Resource χωρητικότητας 31.766-dwt, με έτος κατασκευής το 2010 στην ελληνική Costamare.
Μετά τις πωλήσεις αυτών των μη οικολογικών πλοίων, η CMES διαθέτει τώρα έναν «ελαφρώς μικρότερο» στόλο bulker, σύμφωνα με την εταιρεία.
«Αλλά αναπληρώσαμε τη χωρητικότητά μας με ναυλωμένα πλοία και ο συνολικός στόλος μας είναι πραγματικά μεγαλύτερος», δήλωσε η CMES, χωρίς να παρέχει λεπτομερή στοιχεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr