Να σημειωθεί πως προς το παρόν τουλάχιστον, δεν έχει γίνει γνωστό το όνομα της εταιρείας που έχει συμφωνήσει στη ναύλωση.
Η συμφωνία χρονοναυλωσης ισχύει για περίοδο 36 έως 40 μηνών με ημερήσια χρέωση 27.000 δολαρίων.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως το επίπεδο ναύλου που έχει συμφωνηθεί, μεταφράζεται σε αύξηση κατά 415% επί της τρέχουσας τιμής ναύλωσης, η οποία ανέρχεται στα 6.500 δολάρια ημερησίως.
Η συγκεκριμένη αξία ναύλου θα αρχίσει να ισχύει το διάστημα μεταξύ 5 και 15 Οκτωβρίου, αφού το πλοίο ολοκληρώσει την διαδικασία δεξαμενισμού.
Η Euroseas, η οποία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ανακοίνωσε πριν κάποιες μέρες, τριμηνιαία προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 10,3 εκατ. δολαρίων.
Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, σχολίασε: «Οι αγορές εμπορευματοκιβωτίων, τόσο αναφορικά με τις τιμές ναύλωσης όσο και με τις τιμές μεταχειρισμένων πλοίων, συνέχισαν αμείωτα την ανοδική τους πορεία που ξεκίνησε το φθινόπωρο του περασμένου έτους φθάνοντας σε υψηλά όλων των εποχών σε όλα τα μεγέθη. Επιλεγμένοι βραχυπρόθεσμοι ναύλοι «για να γεμίσουν τα κενά» έχουν αναφερθεί σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, ενώ μακροπρόθεσμα ναυλώσεις δύο έως πέντε ετών προσφέρονται ευρέως από ναυλωτές για διάφορους τύπους και ηλικίες πλοίων.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μέρος της βραχυπρόθεσμης αύξησης της ζήτησης για πλοία τροφοδοτείται από τις αναποτελεσματικότητες που προκαλούνται λόγω της πανδημίας στο σύστημα μεταφορών, με την ταυτόχρονη ανάκαμψη της ανάπτυξης του εμπορίου.
Ωστόσο, η έντονη ζήτηση για εξασφάλιση χωρητικότητας μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μπορεί να προέλθει μόνο από τις προσδοκίες ότι η χωρητικότητα των πλοίων θα είναι ελλιπής λόγω της αναμενόμενης ζήτησης. Πιστεύουμε ότι τα θετικά θεμέλια της αγοράς θα συνεχιστούν καθώς οι πρόσθετες ρυθμιστικές απαιτήσεις που έρχονται το 2023 θα περιορίσουν περαιτέρω την αποτελεσματική προσφορά πλοίων και θα βοηθήσουν στην απορρόφηση αυξημένων νέων παραδόσεων των πλοίων ξεκινώντας από το τελευταίο μέρος του 2023 και μετά ως αποτέλεσμα των πρόσφατων παραγγελιών για νέες ναυπηγήσεις.
Αναφορικά με τις ναυλώσεις, μέχρι σήμερα κινηθήκαμε με βάση μια κλιμακωτή στρατηγική λήξης που μας επέτρεψε να ακολουθήσουμε την ανοδική πορεία της αγοράς με αναμενόμενες ναυλώσεις σε συνεχή βάση. Σήμερα, ανακοινώσαμε τη συμφωνία ναύλωσης τριών ετών του πλοίου μας, Diamantis P., για 27.000 δολάρια ημερησίως, το οποίο θα μας παρέχει περισσότερα από 28,5 εκατομμύρια δολάρια και 21 εκατομμύρια δολάρια EBITDA κατά τη διάρκεια της ναύλωσης. Καθώς οι αγορές εμπορευματοκιβωτίων διατηρούν τα σημερινά τους επίπεδα ή συνεχίζουν να αυξάνονται, αναμένουμε ότι θα αυξηθεί και η κερδοφορία μας, πέρα από την αύξηση της ορατότητας των κερδών μας, η οποία επεκτείνεται τώρα για το επόμενο έτος καθώς και για το 2023».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr