Στόχος είναι η βελτίωση της λειτουργικής διαχείρισης, ενώ παράλληλα μεγιστοποιείται κάθε χρήσιμος χώρος για φορτίο.
Στον διαγωνισμό για βελτιωμένη απόδοση, η ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Tsuneishi Shipbuilding αποκάλυψε ένα νέο σχέδιο για τα πλοία χύδην ξηρού φορτίου μεγέθους Ultramax, όπου σύμφωνα με τα λεγόμενά της, έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα για ένα πλοίο που πληροί επίσης τις διαστάσεις πλάτους που αντιστοιχούν σε μέγεθος Panamax. Το σχέδιο με ονομασία TESS66 Aeroline παράλληλα ενσωματώνει βελτιώσεις σχεδιασμού για λειτουργική απόδοση και άνεση πληρώματος ενώ ταυτόχρονα πληροί τις αναδυόμενες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
Το σχέδιο επιτυγχάνει μέγιστη χωρητικότητα 66.200 DWT, καθιστώντας το πλοίο, το μεγαλύτερο bulker στην κατηγορία των Ultramax που του επιτρέπουν να μεγιστοποιήσει την απόδοση της μεταφοράς. Σχεδιασμένο ευέλικτα, έτσι ώστε να μεταφέρει σημαντικές κατηγορίες χύδην, συμπεριλαμβανομένου του σιδηρομεταλλεύματος, των σιτηρών και του άνθρακα, το TESS66 έχει κυβικη χωρητικότητα φορτίου 81.500 m3.
"Ελπίζουμε ότι αυτό το μοντέλο πλοίου θα είναι αγαπητό μακροχρόνια για την απόδοση φόρτωσης, την αποδοτικότητα καυσίμου, τις περιβαλλοντικές επιδόσεις και την ευελιξία που παρέχει, προσφέροντας υψηλή προστιθέμενη αξία στους πελάτες", σχολίασε ο Kazutaka Seki, Manager of Ship Planning Dept., Design Div. της Ναυπηγικής Tsuneishi. "Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε προϊόντα παγκοσμίως προηγμένα και να παρέχουμε πλοία που συνδυάζουν την αποδοτικότητα των μεταφορών με μειωμένη περιβαλλοντική απόδοση".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr