Η ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Ταϊβάν σχεδιάζει να αναθέσει την κατασκευή δύο πλοίων χωρητικότητας 39.650 τόνων, στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari Shipbuilding Co Ltd και Nihon Shipyard Co Ltd, η οποία εκτιμάται ότι θα κοστίσει λιγότερο από 58 εκατομμύρια δολάρια.
Επιπλέον, η Wisdom Marine σχεδιάζει να αναθέσει στην ιαπωνική Namura Shipbuilding Co Ltd να κατασκευάσει δύο πλοία χωρητητικότητας 40.000 τόνων, με τη συμφωνία να αναμένεται να κοστίσει επίσης λιγότερο από 58 εκατομμύρια δολάρια.
Τα πλοία τύπου handysize είναι μικρότερα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωτηρικότητας μεταξύ 24.000 και 40.000 τόνων.
Η Wisdom Marine, η οποία έχει ήδη 43 πλοία τέτοιου τύπου στα 137 του στόλου της, δήλωσε ότι αποφάσισε να αγοράσει άλλα τέσσερα handysize καθώς η προσφορά των πλοίων στο σύνολο της παγκόσμιας ναυλαγοράς για έναν τέτοιο τύπο σκάφους ήταν χαμηλή.
«Καθώς όσοι ειδικεύονται στα dry bulkers έχουν σχετικά χαμηλό ενδιαφέρον να επενδύσουν σε handysize τα τελευταία χρόνια, η προσφορά για τέτοιου τύπου πλοία ήταν περιορισμένη φέτος», αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση.
Η νέα αγορά πραγματοποιήθηκε καθώς ο δείκτης Baltic Handysize, ο οποίος παρακολουθεί τα επιτόκια των ναύλων μεταφοράς χύδην φορτίου, αυξήθηκε στις 1.767 μονάδες, το υψηλότερο από το 2008.
Δεδομένου ότι οι μέσες ημερήσιες τιμές μεταφοράς εμπορευμάτων για πλοία τέτοιου μεγέθους έχουν ξεπεράσει τα 30.000 δολάρια, η Wisdom Marine αναμένει να αυξήσει τα τέλη της όταν ανανεώσει τις συμβάσεις για τα 24 handysize πλοία της μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Η εταιρεία παρουσίασε κέρδος προ φόρων 23,03 εκατ. δολάρια για τον περασμένο μήνα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr