Η εισηγμένη εταιρεία στη Νέα Υόρκη δήλωσε ότι τα δυο νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι σύγχρονα σχεδιασμένα για επίτευξη χαμηλής ενεργειακής απόδοσης.
Κατασκευάστηκαν το 2013 και το 2014 αντίστοιχα και είναι παρόμοια με τέσσερα πλοία που βρίσκονται ήδη στο στόλο της εταιρείας και έχουν χρονοναυλώσεις μέχρι το 2023 και το 2024. Η παράδοση των συγκεκριμένων πλοίων αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και η τιμή τους παραμένει άγνωστη.
Η SFL σημείωσε ότι αναμένει να ξεκινήσει συζητήσεις για νέες ναυλώσεις πολύ πριν από τη λήξη των ήδη υπαρχουσών. Η συνεισφορά των δυο νέων πλοίων στα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων από τα δύο πλοία είναι περίπου 29 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, μέχρι τη λήξη των υφιστάμενων ναυλώσεων.
Τα πλοία που πρόκειται να πωληθούν είναι μέρος συμφωνίας που έγινε το 2018, όταν η SFL συμφώνησε χρηματοδοτική μίσθωση 18 μεταχειρισμένων πλοίων σε θυγατρική της MSC. Υπάρχει δυνατότητα επαναγοράς αυτών των πλοίων από την Ελβετική ναυτιλιακή γραμμή εμπορευματοκιβωτίων, MSC το τρίτο τρίμηνο. Σύμφωνα με την SFL, τα πλοία είναι 25 ετών, κατά μέσο όρο.
Η SFL εκτιμά ότι θα κερδίσει 40 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά έσοδα μετά την εξόφληση του σχετικού χρέους, τα οποία θα επανεπενδυθούν σε νέα περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των δύο εμπορευματοκιβωτίων.
Ο Ole Hjertaker, Διευθύνων Σύμβουλος της SFL Management, σχολίασε: «Η απόκτηση αυτών των σύγχρονων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων νέου σχεδιασμού χαμηλής ενεργειακής απόδοσης συμπίπτει με τη διάθεση παλαιότερων λιγότερο αποδοτικών πλοίων και καταδεικνύει τη δέσμευσή μας να βελτιώσουμε περαιτέρω το αποτύπωμα άνθρακα σύμφωνα με την στρατηγική μας για μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Η ταμειακή ροή είναι άμεση και πιστεύουμε ότι η στιγμή που θα ανοίξουν τα πλοία για νέες ναυλώσεις το 2023/2024 θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ ελκυστική».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr