Αναλυτικότερα, ο καθαρός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 50,0 εκ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2021 έναντι 23,1 εκ. δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Τα καθαρά κέρδη ήταν 0,6 εκ. δολάρια έναντι ζημίας 19,6 εκ. δολαρίων της αντίστοιχης περιόδου του 2020.
Τέλος τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων («adjusted EBITDA») έφτασαν τα 19,2 εκ. δολάρια έναντι ζημίας 0,5 εκ. δολαρίων το 2020.
Παράλληλα, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, παρέλαβε πέντε Ιαπωνικά πλοία μεγέθους Capesize και αγόρασε ένα επιπλέον με συνολική επένδυση ύψους 158,9 εκατ. δολαρίων.
Επίσης, αύξησε κατά 45% το στόλο της, φτάνοντας τα 16 πλοία, καθώς και τη μεταφορική της ικανότητα σε 2,8 εκατ. τόνους μέσα στο 2021.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι είχε νέες μακροπρόθεσμες χρονοναυλώσεις με διακεκριμένους ναυλωτές, δύο εκ των οποίων σε σταθερό ημερήσιο ναύλο άνω των 31.000 δολαρίων και συμφωνίες χρηματοδότησης και αναχρηματοδότησης δανείων ύψους $117,3 εκατ. δολαρίων.
Να σημειωθεί πως ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου (TCE) κατά το τρίτο τρίμηνο, μέχρι και σήμερα, ανέρχεται στα 28.880 δολάρια, αυξημένος κατά 63% έναντι του TCE του πρώτου εξαμήνου του 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr