Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η ιαπωνική εταιρεία ανέφερε ότι υπέγραψε μία μακροπρόθεσμη συνεχόμενη ναύλωση με την IFE Steel Corp για ένα capesize bulker χωρητικότητας 210.000 dwt το οποίο τροφοδοτείται από Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG).
Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το πρώτο εξάμηνο του 2024. Εκτός όμως από το LNG για τη μείωση των εκπομπών αερίου, η K Line θα εγκαταστήσει ένα αυτοματοποιημένο χαρταετό Airseas "Seawing", για την εκμετάλλευση του ανέμου.
Η K Line είπε ότι το πλοίο θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές CO2 από 25% σε 30%. «Επιπλέον, το σκάφος φθάνει το 40% των εκπομπών CO2 στον Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI), ο οποίος ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον στόχο μείωσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ)», ανέφερε η εταιρεία.