Ο δείκτης, ο οποίος καθρεφτίζει τα επίπεδα ναύλων για πλοία capesize, panamax και supramax που μεταφέρουν εμπορεύματα ξηρού φορτίου χύδην, αυξήθηκε 96 μονάδες ή 3,1%, σε 3.199, το υψηλότερο από τις 13 Ιουλίου. Ο δείκτης σημείωσε άνοδο 5,3% αυτήν την εβδομάδα.
Ο δείκτης capesize αυξήθηκε 286 μονάδες, ή σχεδόν 7,9%, σε 3.915, ο υψηλότερος σε διάστημα τριών εβδομάδων. Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα capesize, τα οποία συνήθως μεταφέρουν 150.000 τόνους φορτίων σιδηρομεταλλεύματος, αυξήθηκαν κατά 2.371 $ στα 32.469 $.
Ο δείκτης panamax υποχώρησε 32 μονάδες, ή 0,9%, σε 3.528, το χαμηλότερο σε ένα μήνα. Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τους panamax, τα οποία συνήθως μεταφέρουν φορτία άνθρακα ή σιτηρών από περίπου 60.000 τόνους έως 70.000 τόνους, μειώθηκαν κατά 286 $ σε 31.756 $.
Ο δείκτης supramax κέρδισε 29 πόντους σε 2.871 και σημείωσε άνοδο 3,5% για την εβδομάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η θερινή περίοδος συνήθως φέρνει πτωτική διορθωτική τάση στη ζήτηση σιδηρομεταλλεύματος της Κίνας και συνεπώς ύφεση στην κερδοφορία της ναυλαγοράς του μεγέθους capesize που καθοδηγεί σημαντικά και την άνοδο του γενικού Βαλτικού δείκτη. Ο Ιούνιος ήδη τερμάτισε με 12% ετήσια πτώση στις εισαγωγές σιδηρομεταλεύματος της Κίνας (84.4 εκ τόνους) και αναμένεται η τάση του Ιουλίου. Ωστόσο, το σύνολο των πρώτων 6 μηνών της φετινής χρονιάς τερμάτισε με 561 εκ τόνους σε εισαγωγές, 2.6% υψηλότερα από τα επίπεδα της περασμένης χρονιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr