Ο δανικός γίγαντας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει υπογράψει με το Hyundai Mipo Dockyard της Νότιας Κορέας για να κατασκευάσει ένα πλοίο διπλού καυσίμου χωρητικότητας 2.100 TEU που θα δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ευρώπη.
Η Maersk ανακοίνωσε την πρόθεσή της να παραγγείλει ένα πλοίο που θα έχει για καύσιμο τη μεθανόλη τον Φεβρουάριο και τον περασμένο μήνα ο Soren Skou αποκάλυψε σε διαδικτυακό σεμινάριο ότι είχε γίνει ήδη η παραγγελία χωρίς να πει πού.
Το πλοίο θα έχει μήκος 172 μ. και θα ταξιδεύει στο δίκτυο της Sealand Europe, θυγατρικής της Maersk, στη Βαλτική, μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και του Κόλπου της Βοθνίας.
Η Maersk απέφυγε να παραγγείλει πλοία με καύσιμο LNG, λέγοντας για περισσότερο από ένα χρόνο ότι όλα τα μελλοντικά της πλοία θα κινούνται με μη ορυκτά καύσιμα.
Σημαντικό είναι το γεγονός πως περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερους πελάτες της Maersk έχουν θέσει - ή βρίσκονται στη διαδικασία καθορισμού – στόχους μηδενικού άνθρακα για τις αλυσίδες εφοδιασμού τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr