Για την εξαγορά του εν λόγω πλοίου, η εισηγμένη στη Wall Street ναυτιλιακή εταιρεία δαπάνησε 22 εκατ. δολάρια. Το bulk carrier είναι χωρητικότητας 78.000 dwt και κατασκευάστηκε το 2013 σε ιαπωνικό ναυπηγείο.
Η αγορά του πλοίου θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και αναμένεται να παραληφθεί έως τα τέλη του φετινού Αυγούστου.
Πρόσφατα, μάλιστα, η ναυτιλιακή προχώρησε στην εξαγορά δύο ακόμη νεότευκτων post panamax bulkers, έναντι συνολικά 42,5 εκατ. δολαρίων. Τα πλοία αυτά αναμένεται να παραδοθούν στη Safe Bulkers μέχρι τα μέσα του 2023.
O πρόεδρος της Safe Bulkers, δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, δήλωσε σχετικά:
«Το νέο απόκτημα αποτελεί μέρος των προσπαθειών μας για σταδιακή ανανέωση του στόλου μας, μέσα από επιλεγμένες αγορές νεότερου second hand τονάζ ιαπωνικής κατασκευής, το οποίο θα αντικαταστήσει παλαιότερα πλοία ή κινεζικής κατασκευής πλοία. Το βασικό κομμάτι της στρατηγικής μας ανανέωσης παραμένει η απόκτηση νεότευκτων πλοίων, προηγμένου σχεδιασμού και ενεργειακής αποδοτικότητας».
Με την απόκτηση του Panamax, ο στόλος της Safe Bulkers θα αποτελείται από 43 bulk carriers. Παράλληλα, στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της, η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχώρησε στην παραγγελία 4 bulk carriers, εκ των οποίων 3 post-Panamax και 1 Kamsarmax, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε στην πώληση 3 παλαιότερων Panamax και άλλων 2 Kamsarmax.
Σημειώνεται ότι η Safe Bulkers επέστρεψε στην κερδοφορία το α’ τρίμηνο του 2021, καθώς ανακοίνωσε κέρδη 21,3 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 9,9 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr