Η ρωσική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι το πλοίο «Dmitry Mendeleev» αναμένεται να ενταχθεί στον στόλο της στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Tο «Dmitry Mendeleev» είναι ένα Arc4 ice-class με δυνατότητα μεταφοράς 5.800 τόνων LNG. Θα επιχειρεί σε λιμάνια στον Φινλανδικό Κόλπο και στη Βαλτική Θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των Αγίας Πετρούπολης, Ust-Luga και Primorsk.
Να σημειωθεί ότι ο κλάδος της ναυτιλίας βρίσκεται υπό πίεση για να μειώσει τις εκπομπές αερίων ρύπων και τον τελευταίο χρόνο υιοθέτησε πιο αυστηρούς κανόνες για το ποσοστό περιεκτικότητας θείου στα καύσιμα των πλοίων.
Παράλληλα, οι operators έχουν στραφεί στο LNG για να τροφοδοτήσουν βυτιοφόρα και κρουαζιερόπλοια. Ο λόγος είναι ότι το LNG εκπέμπει 21% λιγότερο CO2 από το μαζούτ και ουσιαστικά λιγότερα σωματίδια, σύμφωνα με έκθεση της Deloitte.
Υπενθυμίζεται ότι η Κομισιόν ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει το Νοέμβριο σε μια σειρά πρωτοβουλιών για τη μείωση των εκπομπών μεθανίου, κάτι που θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις για ναυτιλιακές εταιρείες που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr