Από το «boom» στις παραγγελίες νεότευκτων LPG carriers επωφελούνται κυρίως τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, έχοντας στην κατοχή τους το 70% των νέων παραγγελιών. Ειδικότερα, από την 1η Μαΐου, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχουν κερδίσει φέτος τις 31 από τις 44 παραγγελίες, σύμφωνα με τα στοιχεία της ναυλομεσιτικής Clarkson Research.
Παράλληλα, το κινεζικό ναυπηγείο Huangpu Wenchong υπέγραψε σύμβαση για την κατασκευή δύο LPG carriers, χωρητικότητας 5.000 m3, για λογαριασμό της Tianjin Southwest Maritime, όπως αναφέρεται στις εβδομαδιαίες συμβάσεις νεότευκτων της BRL. Και τα δύο πλοία θα παραδοθούν στην κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία τον Ιούνιο του 2023.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως μία από τα πιο ενεργές στην αγορά των πλοίων με καύσιμο το LPG είναι η Petredec Holdings, εταιρεία διαχείρισης LPG carriers με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Στην αγορά LNG, το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries υπέγραψε συμβόλαιο για την κατασκευή ενός LNG carrier, χωρητικότητας 174.000 m3, με μία ευρωπαϊκή ναυτιλιακή εταιρεία, η ταυτότητα της οποίας παραμένει άγνωστη. Το κόστος ναυπήγησης υπολογίζεται στα 189,5 εκατ. δολάρια, ενώ το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί τον Οκτώβριο του 2023, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της Hyundai.
Πλέον, τα LNG carriers που έχουν τεθεί προς ναυπήγηση ανέρχονται στα 177, με την χωρητικότητά τους να υπολογίζεται στα 26.412,82 m3. Συνολικά 23 LNG carriers έχουν παραγγελθεί φέτος, με την χωρητικότητά τους να ανέρχεται στα 2.908.434 m3.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr