Ωστόσο, η Simson είπε ότι οι δεσμεύσεις των μεγάλων οικονομιών δεν ανταποκρίνονται σε αυτό που χρειάζεται η ΕΕ για να πετύχει τους στόχους της για κλιματική ουδετερότητα έως το 2050. Πρόσθεσε ακόμη ότι όλες οι κυβερνήσεις πρέπει να επιταχύνουν την δράση τους προτού να είναι πολύ αργά.
Αν και δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα στη ναυτιλία, η Simson σημείωσε ότι λιγότερο από το 10% των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας αφορούσε τις μεταφορές το 2019, τονίζοντας ότι πρέπει να υπερδιπλασιαστεί το ποσοστό αυτό έως το 2030, σύμφωνα και με το Σχέδιο Στόχων για το Κλίμα (Climate Target Plan) της ΕΕ.
Υπενθυμίζεται ότι η Simson έδωσε πρόσφατα το παρών στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της δέσμευσης για μείωση κατά 3-5% των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Κομισιόν θα παρουσιάσει το πακέτο «Fit for 55» τον ερχόμενο Ιούλιο, με προτάσεις για την αναθεώρηση των οδηγιών για την ενεργειακή απόδοση και τις ΑΠΕ.
Τον Νοέμβριο, η Κομισιόν θα προχωρήσει και σε μια δεύτερη σειρά πρωτοβουλιών στον ενεργειακό τομέα, με στόχο την πλήρη απαλλαγή από τον άνθρακα στις αγορές φυσικού αερίου, καθώς και σε μια πρόταση για τη μείωση των εκπομπών μεθανίου, κάτι που θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις για ναυτιλιακές εταιρείες που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr