Το νέο πλοίο, το οποίο πρόκειται να παραδοθεί στη MOL το 2023, συμμορφώνεται με τον Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) που θα υιοθετηθεί το 2025.
Σύμφωνα με τη MOL, το bulker θα διαθέτει ενισχυμένο εξοπλισμό πρόσδεσης, μία μεγάλη καταπακτή, ενώ παράλληλα πληροί όλες τις προδιαγραφές για τη μεταφορά ξυλώδους βιομάζας, που θα κατευθύνεται σε ιαπωνικές εταιρείες ηλεκτρικής ενέργειας.
Η MOL Power Solution & Carbon Project Division, που ιδρύθηκε φέτος τον Απρίλιο, θα είναι υπεύθυνη για την επιχειρησιακή λειτουργία των νεότευκτων πλοίων, για την παροχή σχεδίων μεταφοράς και για τη λειτουργία των πλοίων της MOL.
Υπενθυμίζεται ότι η MOL πρόσφατα ανακοίνωσε πως μπαίνει εκ νέου στον χώρο της μεταφοράς αμμωνίας, μετά από ένα «διάλειμμα» πέντε ετών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr