Η ναυτιλιακή του Νορβηγού μεγιστάνα πρόκειται να πληρώσει 565,8 εκατ. δολάρια για τα 6 tankers, συμπεριλαμβανομένων περίπου 25,7 εκατ. δολαρίων για προσθήκες και αναβαθμίσεις, σύμφωνα με τους πρότυπους κανονισμούς. Τα δεξαμενόπλοια αναμένεται να παραδοθούν στην Frontline μεταξύ του α’ τριμήνου του 2022 και του α’ τριμήνου του 2023.
Τα πλοία θα είναι σε θέση να λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων των βιοκαυσίμων, ενώ επίσης θα έχουν την εκ των υστέρων δυνατότητα μετατροπής τους, με την προοπτική να λειτουργούν με LNG ή αμμωνία. Επίσης, κάθε πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με πλυντηρίδες (scrubbers).
Σύμφωνα με τα δεδομένα της VesselsValue, η Central Mare του Ευάγγελου Πιστιόλη είναι η μοναδική εταιρεία με 6 ή περισσότερα VLCCs προς παραγγελία στο HHI. Πέραν των δικών του έξι παραγγελιών, η Central Mare έχει επιπλέον δύο παραγγελίες σε συνεργασία με την Top Ships, επίσης συμφερόντων του Ευάγγελου Πιστιόλη.
Για τουλάχιστον 4 από τα προαναφερθέντα VLCCs, η Central Mare συμφώνησε να κατασκευαστούν έναντι 90 εκατ. δολαρίων, με τη νέα συμφωνία να αποφέρει στην εταιρεία κέρδη περίπου 4 εκατ. δολάρια πριν από την αύξηση στις προδιαγραφές.
Με αφορμή την εξαγορά των 6 δεξαμενόπλοιων, ο Lars Barstad, προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της Frontline Management, σχολίασε:
«Αυτή η συναλλαγή συνάδει με τους βασικούς στόχους της εταιρείας μας, προκειμένου να αυξήσουμε την έκθεση στην αγορά των VLCCs, χωρίς να χρειαστεί να προσθέσουμε κι άλλα πλοία στα ήδη υπάρχοντα της αγοράς.
Ενισχύει περαιτέρω τη θέση της Frontline όσον αφορά την κατοχή ενός σύγχρονου, υψηλής ποιότητας και με αποδοτικά καύσιμα στόλου.
Το πρόγραμμα παράδοσης των συγκεκριμένων πλοίων είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, καθώς ανοίγει ένα παράθυρο σε ένα χρονικό διάστημα που ήταν κλειστό για νέες παραγγελίες.
Με αυτήν την εξαγορά, η Frontline οδεύει πρόσω ολοταχώς προς πιο χαμηλές εκπομπές άνθρακα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr