Ειδικότερα, η εισηγμένη στον δείκτη Nasdaq της Wall Street απέκτησε ένα panamax από την Ιαπωνία, κατασκευής 2013, έναντι 19,06 εκατ. δολαρίων, καθώς και ένα panamax από τη Νότια Κορέα, κατασκευής 2014, έναντι 21 εκατ. δολαρίων.
Η ταυτότητα των πλοίων και του πωλητή δεν αποκαλύφθηκαν, ενώ και η πώληση δεν έχει ακόμη επισημοποιηθεί στα reports των ναυλομεσιτικών οίκων.
Το ιαπωνικό πλοίο συνδέεται με μία χρονοναύλωση 11.650 δολαρίων ημερησίως για μία περίοδο δύο έως τεσσάρων μηνών. Αντίθετα, η χρονοναύλωση για το νοτιοκορεάτικο panamax προβλέπεται στα 10.500 δολάρια ανά ημέρα, σε περίπτωση που το πλοίο παραδοθεί μετά τις 20 Ιουλίου.
Τα δύο πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην Castor Maritime εντός του τρίτου ή του τέταρτου τριμήνου του τρέχοντος έτους. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία, με έδρα την Κύπρο, αγόρασε πρόσφατα ένα kamsarmax έναντι 21 εκατ. δολαρίων. Σημειώνεται επίσης ότι η ναυτιλιακή παρέλαβε το «Magic Vela», ένα panamax που αγόρασε τον προηγούμενο Απρίλιο.
Η Castor Maritime ξεκίνησε τη χρονιά με 6 panamax bulkers, αλλά με ένα κρεσέντο αγορών πλοίων, ο στόλος της διευρύνεται πλέον στα 26 πλοία μόλις ολοκληρωθούν όλες οι εξαγορές.
Πλέον ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 10 panamaxes, 7 kamsarmaxes, 1 Capesize, 1 aframax, 5 Aframax/LR2 και 2 MR1 tankers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr