Ειδικότερα, τον τελευταίο μήνα, ο Όμιλος έχει επενδύσει 266 εκατ. δολάρια τόσο σε ναυπηγήσεις πλοίων όσο και στη second hand αγορά.
Αρχικά, παρήγγειλε τρία eco fully refrigerated LPG carriers, χωρητικότητας 40.000 κυβικών μέτρων έκαστο στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Μipo, με ορίζοντα παράδοσης το 2023.
Παράλληλα, απέκτησε τέσσερα bulkers, τύπου handysize, χωρητικότητας 33.000 - 38.000 τόνων και κατασκευής 2011-2015 στην Ιαπωνία. Τα νέα πλοία αναμένεται να μετονομαστούν σε «ECO WILDFIRE», «ECO CROSSFIRE», «ECO SPITFIRE» και «ECO BUSHFIRE».
Τέλος, αγόρασε κι ένα δεξαμενόπλοιο, τύπου aframax, το «CAPRICORN VOYAGER», χωρητικότητας 107.000 τόνων και κατασκευής 2007 στη Νότια Κορέα.
O Όμιλος, όμως, πέρα από την επεκτατική στρατηγική που έχει υιοθετήσει, πούλησε και το LPG carrier «GASCHEM HAMBURG», 35.000 κυβικών μέτρων και κατασκευής 2010, σε Ιάπωνες αγοραστές, έναντι 34 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είχε αγοραστεί πριν έντεκα μήνες έναντι 26 εκατ. δολαρίων.
Ως απόρροια των ανωτέρω κινήσεων, ο Όμιλος αποτελείται πλέον από 84 πλοία: 50 υγραεριοφόρα, 20 δεξαμενόπλοια, κυρίως aframax και 14 φορτηγά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr