Ειδικότερα, διεθνή μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν πως το δεξαμενόπλοιο, τύπου aframax, «Minerva Nike», χωρητικότητας 105.320 dwt και κατασκευής 2004, το οποίο πλέει υπό την ελληνική σημαία, υπέστη ζημιά, με αποτέλεσμα να παρεμποδίσει τις διελεύσεις των πλοίων.
Ωστόσο, πηγές της ιδιοκτήτριας του πλοίου, της Miverva Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Μαρτίνου, επεσήμαναν στο Reporter πως ένα μπροστινό πλοίο από το «Minerva Nike» και όχι το ίδιο υπέστη black out, γεγονός που ακινητοποίησε αμφότερα στο Κανάλι για λίγα λεπτά. Οι ίδιες πηγές προσθέτουν ότι το μηχανικό πρόβλημα έχει διευθετηθεί και τα δύο πλοία έχουν διασχίσει το πέρασμα.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία προσπαθεί ακόμη να συνέλθει από το σοκ της 23ης Μαρτίου, όταν το τεράστιο containership Ever Given παγιδεύτηκε στη Διώρυγα, προκαλώντας «έμφραγμα» στο διεθνές εμπόριο. Οι ανησυχίες για την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα παραμένουν, καθώς το επόμενο διάστημα τα πλοία που είχαν σχηματίσει «ουρές» πίσω από το Ever Given θα φτάνουν μαζικά στα ευρωπαϊκά λιμάνια, δοκιμάζοντας τις «αντοχές» τους. Όλα αυτά σε μία περίοδο, μάλιστα, που καταγράφονται ελλείψεις σε containers και η εν εξελίξει πανδημία δυχεραίνει τις συνθήκες μεταφοράς.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr