Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Γεωργιόπουλος έκανε το μεγάλο «come back» στη Ναυτιλία με την απόκτηση της United Arab Chemical Carriers (UACC), με έδρα το Ντουμπάι, μέσω της επενδυτικής εταιρείας United Overseas Group (UOG) και με τη συμβολή του συνεργάτη του, Λεωνίδα Βροντίση. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η UACC διαχειρίζεται ένα στόλο 22 δεξαμενόπλοιων.
«Είναι συναρπαστικό για μένα. Όταν έφυγα, δε βιαζόμουν να επιστρέψω, αλλά προέκυψε αυτή η μεγάλη ευκαιρία» τόνισε αρχικά ο κ. Γεωργιόπουλος στη διαδικτυακή συζήτηση με το Νικόλα Μπορνόζη της Capital Link. «Πρόκειται για μία εκπληκτική εταιρεία, με σπουδαία διοικητική ομάδα και μετόχους και είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργαζόμαστε. Άλλωστε, ήταν μία πολύ απαιτητική συμφωνία, που πήρε περίπου ένα χρόνο να ολοκληρωθεί» πρόσθεσε.
Ο εφοπλιστής εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία της αγοράς των tankers στη μετά-Covid εποχή, σημειώνοντας πως αναμένει μεγάλη κινητικότητα και στο πεδίο των διυλιστηρίων. Επίσης, ανακοίνωσε πως δεν είναι στα πλάνα του η είσοδος στις χρηματιστηριακές αγορές.
Μιλώντας περαιτέρω για το εκ νέου άνοιγμα στο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, ο κ. Γεωργιόπουλος ανέφερε ότι τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας θα είναι στο Ντουμπάι, με πιθανή μεταφορά δραστηριοτήτων στην Αθήνα εν καιρώ. Στη χώρα μας υπεύθυνος θα είναι ο συνεργάτης του, κ. Βροντίσης.
«Πράσινες» επενδύσεις
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο εφοπλιστής αναφέρθηκε και στο επενδυτικό εγχείρημα που υλοποιεί για την προώθηση της μεθανόλης, η οποία καταγράφεται ως μία από τις ελπιδοφόρες επιλογές ναυτιλιακού καυσίμου νέας γενιάς. Όπως είχε γίνει γνωστό στα τέλη Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, το δίδυμο Γεωργιόπουλου-Βροντίση συμμετέχει στο αμερικανικό project ΙGP Methanol.
Πρόκειται για project κατασκευής μίας μεγάλης εγκατάστασης παραγωγής μεθανόλης στη Louisiana των ΗΠΑ. Το εργοστάσιο θα παράγει μεθανόλη από φυσικό αέριο, νερό και οξυγόνο. Η εγκατάσταση αναμένεται να φιλοξενήσει τέσσερις παραγωγικές μονάδες, κάθε μία από τις οποίες θα είναι προϊόν επένδυσης 1,5-1,6 δισ. δολαρίων. «Είναι μία μεγάλη επένδυση, ένα μεγάλο project και αυτή τη στιγμή συγκεντρώνουμε τη χρηματοδότηση» σημείωσε ο κ. Γεωργιόπουλος.
Παράλληλα, ο εφοπλιστής μαζί με το συνεργάτη του προωθούν ένα νέο προϊόν για την καταγραφή των εκπομπών άνθρακα από τα πλοία. Πρόκειται για μία πρωτοπόρα πλατφόρμα σύγχρονων τεχνολογιών, η οποία θα καταστήσει εφικτή τη real-time καταγραφή των εκπομπών. Μάλιστα, έχει δοκιμαστεί σε οκτώ πλοία και αναμένεται να επεκταθεί σε 20 πλοία μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα.
Τέλος, ο εφοπλιστής στάθηκε και στον περιορισμένο αριθμό των νέων Ελλήνων για μία καριέρα στη θάλασσα, προσθέτοντας πως αναδύεται μία τάση μετακύλισης του ενδιαφέροντος σε χώρες της Ασίας.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr