Όπως εξηγεί η ναυτιλιακή, αυτή η μείωση ήταν αποτέλεσμα της πτωτικής πορείας των μέσων ναύλων των πλοίων στη διάρκεια του περασμένου έτους. Παράλληλα, η εταιρεία σημείωσε καθαρές ζημιές 5,9 εκατ. δολαρίων έναντι μικρών κερδών το 2019.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA υποχώρησαν στα 3,7 εκατ. δολάρια το 2020, έναντι 10,3 εκατ. δολαρίων το 2019.
«Στη διάρκεια του τετάρτου τριμήνου του 2020 και ιδιαίτερα στο ξεκίνημα του 2021, η αγορά του ξηρού φορτίου βελτιώθηκε σταδιακά και έφτασε σε επίπεδα που προσεγγίστηκαν τελευταία φορά το φθινόπωρο του 2019, ακριβώς πριν την εμφάνιση της πανδημίας. Δεδομένου του ιστορικά χαμηλού επιπέδου του βιβλίου παραγγελιών, περίπου στο 6% του εν ενεργεία στόλου, και της αναμενόμενης ανάκαμψης του θαλάσσιου εμπορίου ξηρού φορτίου, καθώς τα εμβόλια συμβάλλουν στον έλεγχο της πανδημίας, αναμένουμε μία ισχυρή ναυλαγορά στη διάρκεια του 2021» σημείωσε ο CEO της EuroDry, Αριστείδης Πίττας και πρόσθεσε:
«Θεωρούμε ότι ο στόλος μας είναι καλά τοποθετημένος ώστε να εκμεταλλευτεί τους υψηλότερους ναύλους, καθώς το 85% είναι εκτεθειμένο στην αγορά. Χωρίς νέα κόστη για drydockings και με την προϋπόθεση ότι οι ναύλοι θα παραμείνουν στα τρέχοντα επίπεδα, αναμένουμε ένα κερδοφόρο 2021».
«Την ίδια ώρα, η αυξημένη ρευστότητα, μετά τις αναχρηματοδοτήσεις χρέους, μας επιτρέπουν να κυνηγήσουμε την επέκταση του στόλου μας» κατέληξε ο κ. Πίττας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr