Μάλιστα, η εταιρεία γνωστοποίησε πως όλα τα μελλοντικά νεότευκτα πλοία που θα έχει υπό τον έλεγχό της, θα έχουν εγκατεστημένες τεχνολογίες διπλού καυσίμου (dual fuel).
«Η φιλοδοξία της A.P. Moller – Maersk είναι να οδηγήσει το δρόμο για την απανθρακοποίηση του κλάδου των logistics σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι πελάτες μας περιμένουν να τους βοηθήσουμε και ανταποκρινόμαστε στην πρόκληση, εργαζόμενοι για την επίλυση των πρακτικών, τεχνικών και θεμάτων ασφαλείας που σχετίζονται με τα καύσιμα του μέλλοντος, μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα. Ο στόχος μας να έχουμε έναν στόλο απαλλαγμένο από τον άνθρακα μέχρι το 2050 είναι μία μεγάλη, αλλά εφικτή πρόκληση» σημείωσε ο CEO της εταιρείας, Søren Skou.
Το feeder της Maersk θα τοποθετηθεί πιθανότατα στην Ευρώπη. Παρότι θα μπορεί να καίει VLSFO, το πλάνο της εταιρείας είναι να χρησιμοποιεί e-μεθανόλη ή βιομεθανόλη από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr