Πιο συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή γνωστοποίησε την απόκτηση, μέσω δύο θυγατρικών, δύο aframaxes LR2 tankers, τα οποία έχουν ναυπηγηθεί στη Νότια Κορέα, έναντι συνολικού τιμήματος 27,2 εκατ. δολαρίων.
Αμφότερα τα πλοία έχουν εισέλθει σε χρονοναυλώσεις με «αξιόπιστο ναυλωτή», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Castor Maritime, με εκτιμώμενη υπολειπόμενη διάρκεια περίπου ενός έτους. Κάθε πλοίο θα παράσχει στην εταιρεία κατ' ελάχιστον ακαθάριστα ημερήσια έσοδα 15.000 δολάρια, ενώ υπάρχει συμφωνία για κατανομή κερδών κατά 50%, σε περίπτωση που τα έσοδα υπερβούν αυτό το ποσό.
Τα πλοία, τα οποία ολοκλήρωσαν πρόσφατα ειδικές επιθεωρήσεις και είναι εξοπλισμένα με συστήματα επεξεργασίας θαλασσέρματος (ballast water treatment systems), αναμένεται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Π. Παναγιωτίδης: «Κυνηγάμε» διαρκώς νέες ευκαιρίες
«Είμαστε μία εταιρεία, η οποία επιδιώκει να επωφεληθεί από τις ελκυστικές ευκαιρίες που μας παρουσιάζονται. Συνεπώς, είμαστε ενθουσιασμένοι που εισερχόμαστε στην αγορά των tankers, καθώς θεωρούμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Την ώρα που η συγκεκριμένη αγορά αντιμετωπίζει διαρκή προβλήματα, η σύμβαση χρονοναύλωσης θα μας προσφέρει εγγύηση ρευστότητας, ενώ η συμφωνία κατανομής κερδών θα μας επιτρέψει να αυξήσουμε περαιτέρω τα κέρδη μας, σε περίπτωση που ανακάμψει η ναυλαγορά.
Παράλληλα, θεωρούμε ότι ο διαφοροποιημένος στόλος μας, με δραστηριότητα στο ξηρό φορτίο και τα δεξαμενόπλοια, μας παρέχει μία κάλυψη έναντι του κυκλικού χαρακτήρα της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Διαθέτοντας σημαντικά κεφάλαια, συνεχίζουμε ενεργά να αναζητούμε νέες ευκαιρίες για να αυξήσουμε το στόλο μας με υψηλής ποιότητας τονάζ» τόνισε ο CEO της Castor Maritime, Πέτρος Παναγιωτίδης.
«Άλμα» για τη μετοχή
Ενθουσιασμό προκάλεσε στην επενδυτική κοινότητα η κίνηση της Castor Maritime, με τη μετοχή να ενισχύεται κατά 45,38% στη χθεσινή συνεδρίαση (11/2), κλείνοντας στα 1,73 δολάρια. Η μετοχή καταγράφει «τρελά» κέρδη 380,56% τον τελευταίο μήνα και 1.101.39% στο τρίμηνο. Η κεφαλαιοποίησή της, σύμφωνα με το marketwatch, έχει αυξηθεί στα 433,71 εκατ. δολάρια, από τα 222,32 εκατ. δολάρια στις 29 Ιανουαρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή βρέθηκε στη μέση της «μάχης» ανάμεσα σε μικροεπενδυτές και hedge funds, με τους πρώτους, τους λεγόμενους «ακτιβιστές» traders, να αγοράζουν κατά κόρον μετοχές της Castor Maritime.
O στόλος
Πρόσφατα η εταιρεία εισήλθε στην αγορά των μεγάλων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, με την απόκτηση του capesize «Ocean Compass», έναντι 17,5 εκατ. δολαρίων. Έτσι, με τα νέα αποκτήματα, ο στόλος της ναυτιλιακής αποτελείται πλέον από 11 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1 εκατ. dwt, εκ των οποίων 2 είναι aframaxes, 1 capesize, 2 kamsarmaxes και 6 panamaxes.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr