Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group στα οποία περιλαμβάνονται Έκτακτα κέρδη Ευρώ 12,5 εκατ. από την πώληση του Superfast X και Κέρδη Ευρώ 27,7 εκατ. από συμμετοχές και χρεόγραφα που αφορούν την πώληση του ποσοστού συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών, παρουσιάζουν καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 42,1 εκατ. (έναντι 1,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2006).
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα συγκριτικά στοιχεία του 2006 αναφέρονται στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες και δεν περιλαμβάνουν αυτές τριών Superfast που ήταν δρομολογημένα στις γραμμές της Βαλτικής θάλασσας και επωλήθησαν τον Απρίλιο 2006.
Επίσης, τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2007 δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με αυτά του 2006 λόγω μεταδρομολόγησης τριών πλοίων του Ομίλου και της προσθήκης ενός νεοαποκτηθέντος πλοίου της Blue Star Ferries τον Αύγουστο 2006.
Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2007 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2006 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Ιουνίου, 2007, Καθαρή θέση των Μετόχων της Εταιρίας 378,0 εκατ. ( 344,3 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2006), Ταμειακά Διαθέσιμα 214,1 εκατ. (193,0 εκατ. την 30η Ιουνίου 2006) και Πάγια Στοιχεία αξίας 711,4 εκατ. ευρώ από 757,3 εκατ.την 31η Δεκεμβρίου 2006). Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από τα διαθέσιμα της 30ης Ιουνίου 2006, επεστράφη στους μετόχους της Attica Group το ποσόν των 62,5 εκατ. ευρώ
Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του Ομίλου για την περίοδο 01.01-30.06.07 είναι:
Στα Καθαρά Αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 περιλαμβάνονται Αποσβέσεις ύψους 13,3 εκατ. ευρώ από 14,0 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2006) και Χρηματοοικονομικά Έξοδα 9,6 εκατ. έναντι 10,2 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2006).
Μεταβολές στόλου Συμμετοχές
Στις αρχές του έτους 2007, το Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge σε αντικατάσταση του Superfast X και το Φεβρουάριο 2007, μετά από διετή επιτυχή εκμετάλλευση στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας, το RoRo Marin ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Βενετία (Porto Marghera)-Πάτρα. Νωρίτερα, τον Νοέμβριο 2006, η Διοίκηση της Attica Group ήλθε σε συμφωνία με τη γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του RoRo Nordia για δύο χρόνια.
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2007 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast, οκτώ πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).
Την 19η Ιουνίου 2007, η Attica Group επώλησε το σύνολο του ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ.
Μεταφορικό ΄ργο - Μερίδια αγοράς
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 243.231 επιβάτες (αύξηση 29,3%), 59.946 φορτηγά οχήματα (αύξηση 37,2%) και 44.958 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 25,5%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες, φορτηγά οχήματα και Ι.Χ. οχήματα με μερίδιο αγοράς 30,5% στους επιβάτες, 26,2% στα φορτηγά οχήματα και 26,3% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ εξάμηνο του 2007. Στην αύξηση του μεταφορικού έργου συνέβαλε τόσο η αύξηση της πληρότητας των πλοίων όσο και η κατά 13,5% αύξηση του αριθμού των δρομολογίων των πλοίων.
Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με ένα πλοίο το Blue Horizon έναντι δύο πλοίων το αντίστοιχο διάστημα 2006 με αντίστοιχα 46% λιγώτερα δρομολόγια.Το μεταφορικό έργο της Blue Star Ferries το α΄ εξάμηνο 2007 ανήλθε σε 55.052 επιβάτες (μείωση 40,7% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2006), 7.076 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 34,8%) και 13.799 φορτηγά οχήματα (μείωση 34,
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr