Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 77,53 εκατ.ευρώ έναντι 62,30 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση 24,4%. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα 20,69 εκατ. ευρώ από 14,79 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 39,9% ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 9,56 εκατ.ευρώ, σημαντικά αυξημένα κατά 53,2% από τα κέρδη ύψους 6,24 εκατ.ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Αναλυτικά, τα κυριότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων του ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2007, σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2006 ήταν:
Στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε η σημαντική βελτίωση του μεταφορικού έργου στη γραμμή της Δωδεκανήσου, τόσο στους επιβάτες και τα Ι.Χ. οχήματα όσο και στα φορτηγά αυτοκίνητα, λόγω της δρομολόγησης του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου Διαγόρας καθ΄ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος εξαμήνου.
Πρέπει να σημειωθεί ότι το πλοίο αποκτήθηκε τον Ιούλιο του 2006 και δρομολογήθηκε τον Αύγουστο του 2006. Επίσης στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε και η μεσοσταθμική αύξηση του εσόδου ανά μεταφερόμενο επιβάτη και όχημα στις γραμμές των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου.
Τέλος στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε και η βελτίωση των πληροτήτων στις γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας όπου εκτελώντας 46% λιγότερα δρομολόγια, μετά τη μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Star 1 στη γραμμή της Βορείου Θαλάσσης, ο όμιλος βελτίωσε σημαντικά το μεταφορικό του έργο και τα έσοδα ανά δρομολόγιο συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στη γραμμή της Βορείου Θαλάσσης, όπου δραστηριοποιείται το πλοίο Blue Star 1 από τις 29 Ιανουαρίου 2007, οι πληρότητες έχουν κυμανθεί σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενώ το μέσο έσοδο ανά μεταφερόμενο επιβάτη, Ι.Χ. όχημα και φορτηγό αυτοκίνητο είναι σαφώς υψηλότερο του αντίστοιχου που παρήγαγε το πλοίο στη γραμμή της Αδριατικής κατά το περυσινό εξάμηνο.
Η λειτουργική κερδοφορία του ομίλου (ΕΒΙΤDA) βελτιώθηκε κατά 39,9% κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης των εσόδων, της μικρής μείωσης της τιμής των καυσίμων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο καθώς και της δρομολόγησης των πλοίων σε γραμμές όπου επιτυγχάνεται πλήρης εκμετάλλευσή τους καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. Επίσης το περιθώριο μεικτού κέρδους βελτιώθηκε σημαντικά αφού το κόστος πωληθέντων αυξήθηκε σε μικρότερο ποσοστό από την αντίστοιχη αύξηση των εσόδων.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι στο πρώτο εξάμηνο του 2007 τα εέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα Μειοψηφίας δεν περιλαμβάνουν έκτακτο κέρδος από πώληση πλοίων που κατά το πρώτο εξάμηνο του 2006, το οποίο ανήλθε σε 1 εκατ.ευρώ περίπου. Αυτό αποδεικνύει τη σημαντικά βελτιωμένη πορεία του ομίλου κατά την τρέχουσα χρήση.
Σε ότι αφορά τα στοιχεία του ισολογισμού και των ταμιακών ροών πρέπει να σημειωθεί ότι ο όμιλος διατήρησε υψηλά ταμιακά διαθέσιμα σε σχέση με το τέλος της χρήσης 2006 και μείωσε σημαντικά τις μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις του. Επίσης, οι λειτουργικές ταμιακές ροές βελτιώθηκαν και ανήλθαν σε 6,22 εκατ.ευρώ έναντι 2,20 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006, αποδεικνύοντας τη σωστή διαχείριση των στοιχείων του ενεργητικού.
Να σημειωθεί ότι οι σημαντικότερες εξελίξεις στον όμιλό κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2007 ήταν:
Τον Ιανουάριο του 2007 το πλοίο Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Ελλάδας - Ιταλίας στη γραμμή Σκωτίας - Βελγίου στη Βόρεια Θάλασσα. Το Blue Star 1 ταξιδεύει με ιδιαίτερη επιτυχία στη γραμμή αυτή από την 29η Ιανουαρίου 2007.
Τον Μάρτιο του 2007 ο όμιλος βραβεύτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η Καλύτερη Ναυτιλιακή Εταιρία για ταξίδια στην Ελλάδα από τους αναγνώστες του περιοδικού Voyager. Αναλυτικά, ο όμιλός βραβεύτηκε από το αναγνωστικό κοινό του περιοδικού στις ακόλουθες κατηγορίες: αίσθημα ασφάλειας, καθαριότητα, service, καμπίνες.
Τον Ιούνιο του 2007, ο όμιλος εγκαινίασε τη σύνδεση της νήσου Καρπάθου με το λιμάνι του Πειραιά, με το πλοίο Blue Star 2. Το δρομολόγιο εκτελείτ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr