Ειδικότερα, η ναυτιλιακή προχώρησε στην παραγγελία ενός δεξαμενόπλοιου, τύπου suezmax, το οποίο θα μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο. Το νέο πλοίο θα είναι το πρώτο στον κόσμο, το οποίο θα χρησιμοποιεί αμμωνία για την κίνησή του, μετά από μετατροπές στην κύρια μηχανή του.
Η Avin ήρθε σε συμφωνία με τα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding για την κατασκευή του tanker, χωρητικότητας 156.000 dwt, ενώ προβλέπεται και option για τη ναυπήγηση δύο ακόμη πλοίων.
Το σχέδιο για τη ναυπήγηση του νέου πλοίου ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές του αμερικανικού νηογνώμονα ABS και προβλέπει ένα υβριδικό σύστημα, καθώς θα είναι εφικτή και η πρόωση με LNG.
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Avin, κ. Μιχάλη Ανδρουλακάκη, η αμμωνία φαίνεται να αποτελεί ένα από τα πλέον διαθέσιμα και πολλά υποσχόμενα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα για το μέλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr