Ειδικότερα, ο CEO της Lavinia Corporation τόνισε ότι η ελληνική πλοιοκτησία κατόρθωσε, με εργατικότητα, μεθοδικότητα και προσήλωση στην επίτευξη των στόχων, να αναρριχηθεί στην κορυφή του πλανήτη και να παραμείνει εκεί για αρκετά χρόνια. Δεν πρόκειται για θαύμα, όπως συχνά αποκαλείται, αλλά προϊόν σκληρής προσπάθειας, σημείωσε.
Αυτό, όπως είπε, είναι το καλύτερο παράδειγμα για τις εγχώριες επιχειρήσεις, το σύνολο της οικονομίας. «Κάντε το, όπως η ναυτιλία», υπογράμμισε με έμφαση.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι χθεσινές αναφορές του κ. Λασκαρίδη σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από τους κανονισμούς για το περιβάλλον και τη νοοτροπία των Ελλήνων εφοπλιστών.
Αναφερόμενος στην απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου να εντάξει τη ναυτιλία στο Σύστημα Εμπορίας Ρύπων (Emissions Trading System) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είπε ότι πιθανότατα ελλοχεύουν πολιτικοί λόγοι, ενώ απαντώντας στους ισχυρισμούς περί καθυστερημένων δράσεων από τον ΙΜΟ, σημείωσε ότι μπορεί αυτό να συμβαίνει, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι νομοθετεί σε παγκόσμιο και όχι σε περιφερειακό επίπεδο.
Παράλληλα, προσπάθησε να εξηγήσει γιατί η άποψη της ελληνικής πλοιοκτησίας δεν επικρατεί σε διεθνές επίπεδο. Όπως εξήγησε, «αυτό συμβαίνει για δύο λόγους: Πρώτον δεν υπάρχει μεγάλο ελληνικό ναυτιλιακό cluster και δεύτερον κυριαρχεί ακόμη μία νοοτροπία από το παρελθόν. Είμαστε εσωστρεφείς και, ιδιαίτερα η γενιά μου, εγκλωβισμένοι στο παρελθόν. Η ελληνική ναυτιλία πρέπει να γίνει περισσότερο εξωστρεφής και "επιθετική". Ήρθε η ώρα να εφαρμοστούν και οι ελληνικές θέσεις και γι' αυτό έχουμε εμπιστοσύνη στη νέα γενιά πλοιοκτητών», τόνισε χαρακτηριστικά.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr