Μετά το τριπλό «χτύπημα» από την Maran Tankers, του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, ναυλομεσιτικές πηγές εντοπίζουν ως αγοραστές δύο ακόμα ελληνικές ναυτιλιακές.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Αllied Shipbroking, η Alpha Bulkers της Άννας Αγγελικούση αγόρασε το ναυπηγημένο στη Νότια Κορέα το 2011, capesize, «TILDA OLDENDORFF», χωρητικότητας 180.556 dwt, έναντι 18,4 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, η Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδόπουλου, προχώρησε στην αγορά των δύο πλοίων τύπου kamsarmax, «BTG EIGER» (χωρητικότητας 81.031 dwt και κατασκευής 2016 στην Ιαπωνία) και «BTG EVEREST» (χωρητικότητας 81.014 dwt και κατασκευής 2015 στην Ιαπωνία) έναντι 23,5 εκατ. δολαρίων και 22,5 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα.
Όπως έγραψε πρόσφατα το Reporter, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν αποκτήσει 115 πλοία το 2020 (μέχρι τις 4 Οκτωβρίου), έναντι 1,77 δισ. δολαρίων. Αναλύοντας περαιτέρω τις κινήσεις της ελληνικής πλοιοκτησίας, γίνεται αντιληπτό ότι 855,9 εκατ. δολάρια έχουν δαπανηθεί για την απόκτηση 39 tankers, 747,5 εκατ. δολάρια για 63 bulkers, 93 εκατ. δολάρια για 10 containerships και 75 εκατ. δολάρια για 3 gas carriers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr