Το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης ανέβηκε κατά 2% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, λόγω των ελαφρώς υψηλότερων ναύλων, ωστόσο τα έσοδα ήταν κατά 5,5 εκατ. δολάρια λιγότερα. Η μείωση των εσόδων αποδίδεται στις λιγότερες διαθέσιμες ημέρες των πλοίων, μετά την πώληση του MR, Pyxis Delta (κατασκευής 2006), κατά το πρώτο τρίμηνο. Στο φετινό πρώτο εξάμηνο, το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης ενισχύθηκε στα 11.844 δολάρια έναντι 11.096 δολαρίων πέρυσι, ενώ το ποσοστό κάλυψης του στόλου αυξήθηκε από το 87,3% στο 89,3%.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2020, τα προσαρμοσμένα EBITDA διολίσθησαν στα 1,1 εκατ. δολάρια από 1,3 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Σε επίπεδο εξαμήνου, διαμορφώθηκαν σε 2,4 εκατ. δολάρια, έναντι 1,8 εκατ. δολαρίων πέρυσι.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ναυτιλιακής, Βαλέντιος Βαλέντης σχολίασε, μεταξύ άλλων:
«Το περιβάλλον των ναύλων για τα product tankers χαρακτηρίστηκε από έντονη μεταβλητότητα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Η spot αγορά των Medium Range (MR) πλοίων, μετά από μία σύντομη ανοδική πορεία, βίωσε ραγδαία πτώση των ναύλων μέχρι την πρόσφατη σταθεροποίηση της κατάστασης. Η αγορά χρονοναυλώσεων, παρότι παρουσιάστηκε περισσότερο σταθερή, βρέθηκε αντιμέτωπη με πτώση της δραστηριότητας στη διάρκεια του τριμήνου.
Αναμένουμε σημαντική μεταβλητότητα για την αγορά των product tankers στη συνέχεια, λόγω των αβέβαιων συνθηκών που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Ωστόσο, μακροπρόθεσμα, διατηρούμε θετικές προοπτικές για τον κλάδο. Η σταθερή αύξηση του παγκόσμιου ΑΕΠ αναμένεται να επιστρέψει και κατ' επέκταση να ενισχυθεί η ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές ενός ευρέος φάσματος προϊόντων πετρελαίου. Εν τω μεταξύ, η εικόνα της προσφοράς στην αγορά φαίνεται καλύτερη λόγω του γηράσκοντος παγκόσμιου στόλου, των περιορισμένων παραγγελιών νέων δεξαμενόπλοιων και των καθυστερήσεων στις παραδόσεις νεότευκτων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr