Ειδικότερα, σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal, η ναυτιλιακή προχώρησε στην αγορά δύο μεταχειρισμένων πλοίων τύπου kamsarmax, έναντι 28,25 εκατ. δολαρίων. Πρόκειται για τα BW BARLEY, χωρητικότητας 83,369 dwt και κατασκευής 2010 και BW EINKORN χωρητικότητας 82,589 dwt και κατασκευής 2010.
Με βάση στοιχεία της Allied Shipbroking, οι Έλληνες εφοπλιστές ισοδυναμούν στην πρώτη θέση των αγοραστών second hand πλοίων με τους Κινέζους. Πιο συγκεκριμένα, έχουν προχωρήσει σε αγορές 89 second hand πλοίων μέχρι τώρα το 2020, δαπανώντας συνολικά 1,47 δισ. δολάρια. Τον ίδιο αριθμό πλοίων έχουν αγοράσει και οι Κινέζοι εφοπλιστές, επενδύοντας, ωστόσο, 1,72 δισ. δολάρια. Το βάρος στις αγορές των Ελλήνων πέφτει στα tankers (αγορές συνολικής αξίας 778 εκατ. δολαρίων) και έπονται τα bulkers (συνολικής αξίας 530,9 εκατ. δολαρίων).
Αντιστοίχως οι Έλληνες εφοπλιστές κυριαρχούν και στις πωλήσεις second hand πλοίων, έχοντας παραχωρήσει τα περισσότερα πλοία από την έναρξη του 2020 (73). Οι εισπράξεις από τις πωλήσεις ανέρχονται σε 1,03 δισ. δολάρια και είναι οι δεύτερες μεγαλύτερες πίσω από τις γερμανικές (1,27 δισ. δολάρια για την πώληση 47 πλοίων).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr