Ειδικότερα, ενισχύθηκε κατά 81 μονάδες και ανήλθε στις 1.054 μονάδες.
Ισχυρή άνοδο κατέγραψαν τα πλοία τύπου Capesize. Ο δείκτης που αποτυπώνει την πορεία αυτών των πλοίων, ο Baltic Capesize Index κινήθηκε ανοδικά κατά 206 μονάδες, στις 1.854 μονάδες, το υψηλότερο σημείο από τις 24 Δεκεμβρίου. Τα μέσα ημερήσια κέρδη τους ανήλθαν σε 14,786 δολάρια.
«Άλμα» 65 μονάδων κατέγραψε ο Baltic Panamax Index, κλείνοντας στις 949 μονάδες. Τα μέσα κέρδη των Panamaxes διαμορφώθηκαν στα 8,545 δολάρια την ημέρα.
Όπως είπε πρόσφατα στο Reporter η κα Σέβη Κατέμογλου, ιδρύτρια και αναλύτρια της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου στην EastGate Shipping, «η έναρξη του καλοκαιριού βρήκε την αγορά ξηρού φορτίου σε φανερά βελτιωμένη φόρμα, ωστόσο οι βασικές προκλήσεις ομολογουμένως παραμένουν».
Ώθηση στη ναυλαγορά έχει δώσει η ενισχυμένη ζήτηση σιδηρομεταλλεύματος από την Κίνα, ενώ θετικές είναι οι προοπτικές και για τη ζήτηση σιτηρών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr