Κατά την ομιλία του στο 10ο ετήσιο ψηφιακό Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum, επεσήμανε ότι οι φορείς της ναυτιλιακής βιομηχανίας συνεργάστηκαν για να καταρτίσουν έναν οδηγό 12 πρωτοκόλλων, για τη διασφάλιση της ασφαλούς αλλαγής πληρωμάτων. Τα πρωτόκολλα επικυρώθηκαν από τον IMO και στηρίζονται και από τον ΟΗΕ.
Ο γγ του IMO χαρακτήρισε «επιτακτική» ανάγκη να εφαρμοστούν αυτά τα πρωτόκολλα από τις κυβερνήσεις, ζητώντας πρόσθετη δράση. «Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο. Πρόκειται για μία πραγματική απειλή στην ασφαλή λειτουργία των πλοίων» σημείωσε.
«Οι ναυτικοί δεν μπορούν να μείνουν για πάντα στη θάλασσα. Οι κυβερνήσεις πρέπει να επιτρέψουν στη ναυτιλία να συνεχίσει να κινείται, μεταφέροντας τους ναυτικούς στα σπίτια τους και στα πλοία για να εργαστούν» πρόσθεσε.
Τα θετικά της πανδημίας
Στη συνέχεια, ο κ. Lim αναφέρθηκε στα θετικά στοιχεία που προέκυψαν από την πανδημία, όπως είναι η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών και η ανάπτυξη ενός ισχυρού «πνεύματος» συνεργασιών.
Όπως είπε, αυτές οι ιδιότητες θα συνεχίσουν να είναι απαραίτητες για τη στήριξη της ναυτιλίας απέναντι σε σημαντικές προκλήσεις, πέραν της ανάκαμψης από τον κορονοϊό. Ανάμεσα σε αυτές είναι η υιοθέτηση πρακτικών που θα παραπέμπουν στην «ψηφιακή επανάσταση», η διαρκής εφαρμογή των νέων κανονισμών του IMO για τα καύσιμα και φυσικά η κλιματική αλλαγή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr