Ειδικότερα, σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Intermodal, ήρθε σε συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο New Times για τη ναυπήγηση δύο Suezmaxes, χωρητικότητας 158.000 dwt έκαστο.
Το κόστος του deal ανέρχεται σε 52 εκατ. δολάρια το πλοίο και η παράδοσή τους προγραμματίζεται για το 2022.
Σημειώνεται ότι με το «ξέσπασμα» του κορονοϊού και τις επιπτώσεις του στην παγκόσμια οικονομία, το ελληνικό βιβλίο παραγγελιών βρέθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και πολλά χρόνια.
Ωστόσο, η επάνοδος των επενδύσεων σε νεότευκτα είναι γεγονός και μάλιστα σε έναν κλάδο, στον οποίο οι Έλληνες εφοπλιστές κυριαρχούν, καθώς ο ελληνόκτητος στόλος tankers βρίσκεται στην πρώτη θέση παγκοσμίως, με τη συνολική αξία του να υπολογίζεται στα 41,3 δισ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr