Ο ίδιος εξηγεί γιατί: «Οι εταιρείες διαχείρισης στη ναυτιλία "τρέχουν" τα πλοία εκ μέρους των πλοιοκτητών, με αντάλλαγμα μία μηνιαία προκαταβολή. Η επιτυχία ή αποτυχία του πλοιοκτήτη δεν επηρεάζει τα δικά μας έσοδα. Όταν αυτοί χρεοκοπούν - και πολλοί χρεοκόπησαν στη διάρκεια της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία - οι τράπεζες αναλαμβάνουν τα πλοία. Ωστόσο, αυτές με τη σειρά τους χρειάζονται επαγγελματίες για να διαχειριστούν τα πλοία γι' αυτές. Συνεπώς, ακόμη και σε δύσκολες περιόδους, όπως η τωρινή, συνεχίζουμε να ευημερούμε σαν βιομηχανία».
Ο κλάδος διαχείρισης πλοίων στην Κύπρο καταλαμβάνει το 60% της ευρωπαϊκής αγοράς, χάρη στις δεξιότητες των ανθρώπων και το προηγμένο στάδιο ψηφιοποίησης, σύμφωνα με τον Adami.
«Περίπου το ήμισυ του εργατικού δυναμικού του τομέα στην Κύπρο εκπαιδεύεται στο νησί. Υπάρχουν πολλά ιδιωτικά πανεπιστήμια που προσφέρουν μαθήματα στη ναυτιλία. Αυτό μας επιτρέπει να διασφαλίσουμε ότι έχουν τις δεξιότητες που χρειάζονται» επισημαίνει, σε συνέντευξή του στην Cyprus Mail.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr