Η εφαρμογή της Maersk για online κρατήσεις για την αποστολή εμπορευμάτων είδε τις συναλλαγές της να αυξάνονται κατά 90% μέσα στο 2020. «Καθώς η πανδημία άρχισε να εξαπλώνεται και όλο και περισσότεροι άνθρωποι εργάζονταν από το σπίτι, οι πελάτες άδραξαν την ευκαιρία να διαχειριστούν τις υπηρεσίες logistics τους μέσω του app της Maersk», ανέφερε ο Carsten Frank Olsen, Head of eCommerce της Maersk. Ο ίδιος σημείωσε ότι, κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2020, οι συναλλαγές μέσω του συγκεκριμένου app κατά μέσο όρο άγγιξαν τις 70.000 την εβδομάδα.
Εν πολλοίς η σημαντική αύξηση της χρήσης της εφαρμογής της Maersk έγκειται στις γρήγορες και απλουστευμένες διαδικασίες, όπως το tracking και οι κρατήσεις containers, o προγραμματισμός των πλοίων, το live chat κ.ά., ενώ οι πελάτες της Maersk έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν μέσω χρεωστικής κάρτας και έξυπνων ψηφιακών λύσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr