Αυτό γνωστοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη διάρκεια τηλε-συνέντευξης Τύπου το πρωί της Πέμπτης. Μάλιστα, πρόσθεσε ότι εξετάζεται να επεκταθεί το μέτρο και το 2021.
Επίσης, αποκάλυψε ότι βρίσκεται στα σκαριά μεγάλο πρόγραμμα ενίσχυσης του κεφαλαίου των εταιρειών του κλάδου με το δημόσιο να μπαίνει ως εγγυητής για το 80%.
«Είναι ένας κλάδος ο οποίος φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις. Θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε τους επαγγελματίες του κλάδου να αντιμετωπίσουν την κρίση» σημείωσε ο κ. Πλακιωτάκης.
Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός βασικού αιτήματος του κλάδου, που λόγω της κρίσης που προκάλεσε στον τουρισμό η πανδημία, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ρευστότητας. Οι ακυρώσεις ναυλώσεων επαγγελματικών σκαφών φτάνουν το 90% - υπό περιπτώσεις ακόμη και το 100% - είχε επισημάνει στο Reporter ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ), Αντώνης Στελλιάτος.
Κρίσιμη για τη βιωσιμότητα του κλάδου είναι η κίνηση των Ευρωπαίων τουριστών και το πλάνο τους για το καλοκαίρι. Εάν η τάση είναι ο εσωτερικός τουρισμός, τότε τα αποτελέσματα θα είναι καταστροφικά. Αντίστοιχα και στη δική μας περίπτωση, δεν υπάρχουν πολλές προσδοκίες από τον εγχώριο τουρισμό, καθώς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΕΣΤ, η πλειονότητα των ιδιοκτητών των σκαφών είναι ξένοι. Παρ' όλα αυτά, γίνεται μία προσπάθεια δημιουργίας ενημερωτικής καμπάνιας για το πώς μπορεί ο Έλληνας τουρίστας να ναυλώσει ένα σκάφος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr