Ο κορονοϊός και ο «πόλεμος» στο πετρέλαιο οδήγησε τις μετοχές με πλοία LNG και LPG στις μεγαλύτερες απώλειες, ενώ από την άλλη ορισμένες μετοχές tankers κατάφεραν να αντέξουν τις πιέσεις.
Όπως έχει γράψει το Reporter, η κρίση στο πετρέλαιο και η αύξηση της παγκόσμιας προσφοράς, ενίσχυσε τη ζήτηση των tankers. Σύμφωνα με την BIMCO, οι γεωπολιτικές εξελίξεις επηρεάζουν τα tankers τους τελευταίους έξι μήνες. Εάν η Σαουδική Αραβία βρίσκει αγοραστές για τα επιπλέον 2 εκατ. βαρέλια την ημέρα, ακόμη και για ένα μήνα ή δύο, οι ναύλοι των tankers αργού πετρελαίου θα αυξηθούν απότομα, επισημαίνει.
Οι μετοχές με πλοία tankers που σημείωσαν κέρδη ήταν η DHT Holdings, η οποία ενισχύθηκε κατά 7,6%, η Frontline βρέθηκε σε θετικό έδαφος κατά 2,16% και η Scorpio Tankers με άνοδο κατά 1,65%.
Στον αντίποδα σε κλοιό έντονων πιέσεων βρέθηκαν οι μετοχές με πλοία LNG και LPG. Ειδικότερα, η Hoegh LNG Partners έκλεισε με αρνητικό πρόσημο κατά 23,99%, η Dynagas LNG Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου υποχώρησε κατά 20,61%, η Navigator Holdings έχασε κατά 15,95%, η Teekay LNG Partners κινήθηκε πτωτικά κατά 15,41%, η Golar LNG διολίσθησε κατά 14,65%, η GasLog, συμφερόντων του Πήτερ Λιβανού υποχώρησε κατά 10,1%, ενώ η μετοχή της GasLog Partners βρέθηκε σε αρνητικό έδαφος κατά 15,2%, η Dorian LPG, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα κατέγραψε απώλειες κατά 8,47% και η StealthGas, συμφερόντων του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά έπεσε κατά 2,04%.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr