Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2020, το ποσοστό του θείου στα καύσιμα πρέπει να είναι μειωμένο στο 0,5% από 3,5% που ίσχυε μέχρι πρότινος.
Ειδικότερα, BIMCO, Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, Διεθνής Ένωση Εφοπλιστών Ξηρού Φορτίου και Διεθνής Ένωση Ανεξάρτητων Ιδιοκτητών Δεξαμενόπλοιων διενεργούν την έρευνα και καλούν και πλοιοκτήτες να συμμετέχουν.
Οι εφοπλιστές ενθαρρύνονται να συμμετάσχουν, παρέχοντας σύντομες απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικές με τις εμπειρίες τους για την ποιότητα των καυσίμων από την αλλαγή που επέφερε ο νέος κανονισμός.
Ο κύριος στόχος της έρευνας είναι να εντοπιστούν ιδιότητες των συμμορφούμενων με τον IMO 2020 καυσίμων που ίσως οδηγήσουν σε προβλήματα, όπως η αυξανόμενη εκροή αποβλήτων, το «βούλωμα» των σωλήνων καυσίμων, επιπλοκές με τους διαχωριστές και τα φίλτρα καυσίμων και άλλα.
Όπως έχει σημειώσει το Reporter, έχουν αναφερθεί περιπτώσεις, όπου τα νέα μείγματα καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο περιέχουν μεγάλη ποσότητα ακαθαρσιών και νερού. Πιθανές ζημιές θα μπορούσαν να προκληθούν στις μηχανές από τα καταλυτικά σωματίδια (cat fines) και άλλες ακαθαρσίες που εντοπίστηκαν στα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Τα απόβλητα στα καύσιμα των πλοίων είναι πηγή μεγάλων λειτουργικών προβλημάτων για αυτά
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr