Ειδικότερα, ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, Baltic Dry Index, o οποίος αποτυπώνει τις αποδόσεις των φορτηγών πλοίων τύπου capesize, panamax και supramax ενισχύθηκε κατά 2 μονάδες ή 0,4% στις 508 μονάδες.
Ο δείκτης capesize που αφορά πλοία, τα οποία συνήθως μεταφέρουν φορτία 170.000-180.000 τόνων και κυρίως σιδηρομετάλλευμα και κάρβουνο διολίσθησε για δεύτερη ημέρα κατά 39 μονάδες στις -278 μονάδες. Οι μέσοι ημερήσιοι ναύλοι για τα πλοία αυτού του τύπου υποχώρησαν κατά 218 δολάρια στα 2.475 δολάρια.
Ο δείκτης panamax κινήθηκε ανοδικά κατά 19 μονάδες ή 2.3% στις 830 μονάδες. Πρόκειται για τη 14η διαδοχική κερδοφόρα συνεδρίαση για τον δείκτη. Οι μέσοι ημερήσιοι ναύλοι γι' αυτά τα πλοία, που συνήθως μεταφέρουν φορτία περίπου 60.000-70.000 τόνων άνθρακα ή σιτηρών αναρριχήθηκαν κατά 165 δολάρια στα 7.467 δολάρια.
Τέλος, ο δείκτης supramax σημείωσε κέρδη κατά 18 μονάδες στις 561 μονάδες.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr