Το πλοίο αυτό, χωρητικότητας 3.000 κ.μ. LNG περίπου, θα είναι το πρώτο πλοίο αυτού του είδους στην Ελλάδα και στην Ανατολική Μεσόγειο και θα μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες τροφοδοσίας πλοίων με LNG στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ παράλληλα θα είναι σε θέση να μεταφέρει LNG και σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΠΑ «η χρήση του LNG στη ναυτιλία, ιδίως σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων όπως τα σκάφη ακτοπλοΐας, αποτελεί την καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση των αυστηρότερων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που θα ισχύουν παγκοσμίως για τα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020 (MARPOL Annex VI), αλλά και νέων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που πιθανότατα θα επιβληθούν στη συνέχεια.»
Να σημειωθεί παράλληλα ότι η ΔΕΠΑ προωθεί συστηματικά τη χρήση του LNG στη ναυτιλία, όντας συντονιστής και εταίρος του επίσης συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος POSEIDON MED II.
φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr