Ειδικότερα, το Ε΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας αφού επεξεργάστηκε νομοπαρασκευαστικά το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την έγκριση γενικού προγραμματικού σχεδίου και στρατηγικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων της μαρίνας Πύλου, με την υπ΄ αριθμ. 140/2018 γνωμοδότησή του το έκρινε νόμιμο.
Πάντως, όπως λένε γνωρίζοντες μεγαλοεπιχειρηματίες το έργο μάλλον διαφαίνεται ασύμφορο.
Σήμερα, η μαρίνα Πύλου, η οποία βρίσκεται στο κεντρικό και βορειανατολικό τμήμα της παραλιακής ζώνης της πόλης της Πύλου, έχει την εικόνα εγκατάλειψης όπως αναφέρεται στην στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Μετά την εκτέλεση των προβλεπομένων έργων η μαρίνα θα μπορεί να εξυπηρετήσει 129 σκάφοι διαφόρων κατηγοριών. Δηλαδή θα εξυπηρετεί λιγότερα σκάφη από ότι εξυπηρετεί σήμερα, με μόνη τη διαφορά ότι θα μπορεί να προσεγγίζει μεγαλύτερος αριθμός σκαφών μεγάλου μεγέθους, καθώς θα γίνουν έργα εκβαθύνσεις και επέκτασης (θαλάσσιας και χερσαίας) της μαρίνας, ενώ οι νέες εγκαταστάσεις θα καλύπτουν τις διεθνείς προδιαγραφές.
Παράλληλα, στην περιοχή της μαρίνας Πύλου προβλέπεται να κατασκευαστούν μικρά συγκροτήματα τουριστικών καταλυμάτων, γήπεδα τένις, καταστήματα, εστιατόρια, μπαρ, νυκτερινά κέντρα, κ.λπ.
Τα προβλεπόμενα έργα σύμφωνα με την μελέτη δεν έχουν επιπτώσεις στα αρχαία της περιοχής, ούτε στηn ωοτοκία της θαλάσσιας χελώνας caretta caretta.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr