Τον Φεβρουάριο η σχετική δραστηριότητα σημείωσε πτώση της τάξεως του 5,4% σε 264,8 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, έναντι 280.000 κατά τον αντίστοιχο μήνα του 2016.
Ηταν η πρώτη μηνιαία πτώση της σχετικής δραστηριότητας από τον Νοέμβριο του 2015, όταν είχε καταγραφεί πτώση (σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2014) της τάξεως του 4,2%.
Ο κύριος λόγος για την πτώση του Φεβρουαρίου ήταν το γεγονός ότι το 2016 ο εν λόγω μήνας είχε μία επιπλέον ημέρα λειτουργίας (29 αντί για 28 ημέρες), κάτι που μεταφράζεται σε επιπλέον κινήσεις της τάξεως των 7.000 - 8.000 εμπορευματοκιβωτίων.
Υπενθυμίζεται ότι το 2016 η δραστηριότητα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε νέο ιστορικό υψηλό με 3,47 εκατ. κοντέινερ, αύξηση της τάξεως του 14,4% σε σχέση με το 2015.
Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί το μεγαλύτερο λιμάνι που διαχειρίζεται ο κινεζικός όμιλος της Cosco εκτός Κίνας.
Επίσης, ο Πειραιάς συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των 50 μεγαλύτερων λιμανιών παγκοσμίως με βάση τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και όγδοο στην Ευρώπη. Μάλιστα, έχει καταγράψει και τη μεγαλύτερη αύξηση της σχετικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου 2007-2016, με 167,7%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr