Η κάμψη σε καθαρά κέρδη και έσοδα οφείλεται κυρίως στο γεγονός της κακής ναυλαγοράς με τον μέσο ημερήσιο ναύλο να διαμορφώνεται στα 19.825 δολ ημεμρησίως από 22.329 δολ που ήταν το 2009, όπως επίσης και σε αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα.
Στο τέταρτο τρίμηνο, περίοδο κατα την οποία η ναυλαγορά στα δεξαμενόπλοια ήταν αντίξοες η εταιρεία σημείωσε ζημιά 2,6 εκ. δολαρίων, έναντι ζημιών 16,65 δολ του αντίστοιχου τριμήνου του 2009, ενώ τα έσοδα της διαμορφώθηκαν στα 94,96 εκ. δολ. Επίσης σημείωσε λειτουργικά κέρδη ύψους 8,9 εκ. δολ. Το τρίμηνο θα ήταν κερδοφόρο εάν δεν υπήρχε απομείωση αξιών ύψους 3,31, εκ. δολ από πώληση δεξαμενοπλοίου.
Η εταιρεία διαθέτει στόλο από 48 εν ενεργεία δεξαμενοπλοίων συνολικού τονάζ 5,6 εκ. Dwt, ενώ ναυπηγεί ακόμη δύο suezmax τα οποία θα παραληφθούν μέσα στο α εξάμηνο του 2011 και δύο suezmax DP 2 shuttle tankers τα οποία θα της παραδοθούν το 2012. Είναι τοποθετημένη σε όλες τις κατηγορίες μεταφοράς πετρελάίου και των προίόντων του καθώς διαθέτει 25 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού 26 Product carriers και ένα LNG.
Αξίζει ακόμη να σημειωθεί πως συγκαταλέγεται παγκοσμίως στις εταιρείας που διαθέτουν από τους μεγαλύτερο στόλο δεξαμενοπλοίων Ice Class, ο αριθμός των οποίων ανέρχεται σε 21
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr