Ετοιμαζόμαστε για μία δύκολη χρονιά, δηλώενι ο επικεφαλής της Maersk Tankers Kristian Morch, που επισημάινει πως το 2011 θα πέσουν στην αγορά 60 Vlcc που είναι πολύ αμφίβολο αν θα απορροφηθούν, παρά το γεγονός πως η ζήτηση παραμένει σταθερή. Επίσης όπως τονίζει στην αγορά επιστρέφουν και όσα Vlcc απασχολούνταν ως πλωτές δεξαμενές, αφού η υψηλή τιμή του πετρελαίου δεν αφήνει περιθώρια θα κερδοσκοπικά παιχνίδια. Ήδη οι αποθησκευμένες ποσότητες πετρελαίου σε Vlcc έπεσαν από 100 εκ τόνους που ήταν πριν λίγους μήνες στους στους 70,2 τον Νοέμβριο και στους 64,4, τον Δεκέμβριο σύμφωνα με την Maxim.
Την περασμένη εβδομάδα, ο μέσος ημερήσιος νάυλος ενός VLCC είχε πέσει στα 12.150 δολ ημερησίως λίγο παραπάνω από τα λειτουργικά έξοδα των 10.000., αλλά πολύ χαμηλότερα από τα 42.517 δολ που ήταν ο μέσος ημερήσιος ναύλος του Νοεμβρίου., ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Frontline, για να καλυφθούν και τα χρηματοοικονομικά έξοδα χρειάζεται ναύλος τουλάχιστον 31.300 δολ.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr