Μιλώντας στο ρ/σ Παραπολιτικά 90.1 Fm σημείωσε ότι «το σημαντικό είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει ανοίξει γιατί πριν από 2-2,5 μήνες δεν ήταν καθόλου αυτονόητο. Εβδομάδα με την εβδομάδα η εικόνα είναι κάπως καλύτερη. Υπάρχουν τουριστικοί προορισμοί οι οποίοι έχουν μια πληρότητα που πλησιάζει καμιά φορά και το 40%, υπάρχουν άλλοι προορισμοί που έχουν λιγότερη πληρότητα που πλησιάζει το 15 με 20%», ενώ για την καμπάνια που έχει σχεδιάσει ο ΕΟΤ, σημείωσε:
«Γνωρίζαμε ότι φέτος η χρονιά θα στηριζόταν στους κλασικούς πελάτες του ελληνικού τουρισμού δηλαδή στους Βορειοευρωπαίους κατά κύριο λόγο. Είναι οι κλασικές παραδοσιακές μας αγορές, δεν είναι κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα χρόνια. Σε αυτές τις αγορές στόχευσε και η καμπάνια του ΕΟΤ η οποία είναι σε πλήρη εξέλιξη εδώ και 15-20 μέρες. Είναι μια καμπάνια, η οποία απευθύνεται στις χώρες της Ευρώπης οι οποίοι είναι οι παραδοσιακοί μας πελάτες. Είναι μια κλασική καμπάνια η οποία έχει δύο μηνύματα, το πρώτο είναι το ελληνικό καλοκαίρι που θέλουμε να το στηρίξουμε και θέλουμε να το προβάλουμε όσο μπορούμε περισσότερο, και το δεύτερο είναι ότι όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα έχουν ληφθεί, προκειμένου να έχει κάποιος ασφαλείς διακοπές. Φέτος έχουμε μια βασική τουριστική σεζόν».
«Πρέπει να προσέχουμε, δεν έχει τελειώσει τίποτα. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να κρατηθούμε όπως έχουμε κρατηθεί μέχρι τώρα γιατί αν ξεφύγει η κατάσταση θα έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα όχι μόνο στην τουριστική σεζόν του 2020 αλλά και του χρόνου. Φέτος ο στόχος είναι να κρατηθεί η ελληνική τουριστική βιομηχανία όρθια και του χρόνου να πάμε πολύ-πολύ καλύτερα, να κεφαλαιοποιήσουμε ουσιαστικά το ’21 αυτό που θα έχουμε καταφέρει το ’20. Αυτός είναι ο στόχος και αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο. Εμεις προετοιμαζόμαστε ήδη για το 2021, ήδη η καμπάνια του επόμενου έτους ετοιμάζεται από τώρα» κατέληξε ο κ. Φραγκάκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr