Σε σχέση με τον απολογισμό δράσης ο κ. Κικίλιας ανέφερε ότι την περίοδο 2017-2020 προχώρησε η υλοποίηση 7 έργων ΕΣΠΑ και 3 διεθνών προγραμμάτων. Επίσης έγιναν:
• 1 έργο κατάρτισης, 7.700 ανέργων νέων (34% ένταξη στην αγορά εργασίας)
• 3 Έργα με τα Ινστιτούτα των Κοινωνικών Εταίρων
• 3 Έργα, Ενίσχυση ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού και των επιχειρήσεών του
• 5 Έργα θεσμικής ενδυνάμωσης του ΣΕΤΕ
• 73 Μελέτες και εμπειρογνωμοσύνες, Strategy & Marketing Plans 5 περιφερειών, Data και digital platforms
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, υπό εκτέλεση είναι:
• 4 έργα, (Συμπεριλαμβανομένου έργου επαγγελματική κατάρτιση 1.200 εργαζομένων)
Υπό αξιολόγηση
• 2 έργα (Με κύριο έργο επαγγελματική κατάρτιση 6.000 εργαζομένων)
Προς υποβολή
• 2 έργα, (Με κύρια πρόταση την δημιουργία Tourism Data Network & Platform, σε συνεργασία με το Υπ. Τουρισμού)
Σημειώνεται ότι το ΙΝΣΕΤΕ ολοκλήρωσε το Σάββατο 20 Ιουνίου την εκπαιδευτική δραστηριότητα «The INSETE Webinar Series». Πρόκειται για ένα ειδικό πρόγραμμα που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2020, με σκοπό να σταθεί δίπλα στους ανθρώπους του τουρισμού και τις επιχειρήσεις, σε μία πρωτόγνωρη περίοδο για τον κλάδο, λόγω του Covid-19.
Προτεραιότητα του ΙΝΣΕΤΕ, όπως σε κάθε εκπαιδευτική δράση που έχει υλοποιήσει μέχρι σήμερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι να παρουσιάσει σύγχρονα θέματα που απασχολούν τον επαγγελματία του τουρισμού, προσφέροντάς του νέες ιδέες, δεξιότητες και γνώσεις που θα τον βοηθήσουν να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της εργασίας του, να αναβαθμίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του και να εξελίξει την καριέρα του ή την επιχείρηση του.
Επιδίωξη του IΝΣΕΤΕ, μέσω του The INSETE Webinar Series, ήταν να δραστηριοποιήσει με ηλεκτρονικά μέσα και να ενισχύσει την εκπαιδευτική κοινότητα που έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια, με σκοπό να συνεχίσει να προσφέρει γνώση, διασύνδεση, αξιόπιστες λύσεις, ενημέρωση και έμπνευση στον σύγχρονο επαγγελματία του τουρισμού.
Μέσα σε δυόμιση μήνες, στο πλαίσιο της δράσης, διοργανώθηκαν είκοσι έξι (26) Webinars, σε δύο κατηγορίες «The Training Series» και «The Expert Series». Τους 48 εισηγητές, επαγγελματίες, επιχειρηματίες και του κλάδου, παρακολούθησαν, πάνω από 1.500 άμεσα συμμετέχοντες, ενώ το κανάλι στο Youtube σημείωσε πάνω από 30.000 views και 1.800 νέες εγγραφές.
Οι τίτλοι που παρουσιάστηκαν, κάλυπταν ένα ευρύτατο φάσμα θεματικών όπως marketing, στρατηγική και πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού, διαχείριση κρίσεων, τρόφιμα και ποτά, κ.α.
Το Ινστιτούτο οργανώνει την συνέχεια της ψηφιακής του εκπαιδευτικής δραστηριότητας με τη νέα εκπαιδευτική χρονιά. Ανάμεσα στα σχέδια του ΙΝΣΕΤΕ είναι να αποκτήσουν οnline χαρακτήρα τα Executive Seminars και το Σχολείο Τουρισμού OnTour, αλλά και να ενταχθούν στη σειρά The INSETE Webinar Series το μηνιαίο στατιστικό δελτίο και οι μελέτες του ΙΝΣΕΤΕ.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr